Frameworks - Loom (2014)

8. Affordance
  9. Familiar Haze
  10. Autonomy
  11. Agreeable Thoughts
Dit album ligt me erg goed tot zover. speelse posthardcore en screamo. Zit wel een beetje in de hoek van een band als Comadre en nog meer invloeden waar ik even niet op kan komen.

avatar van eightynine
Fijn plaatje inderdaad, soort van instap plaat voor Loma Prieta en co. Wel iets voor kobe bryant fan. Affordance is wel een beste knaller trouwens.

avatar van kobe bryant fan
eightynine schreef:

Thanks voor de tip, ik ga hem zeker een kans geven.

avatar van kobe bryant fan
Aangenaam en onderhoudend plaatje, inderdaad.
Al overstijgt hij jammer genoeg nooit dat niveau, typisch zo'n plaat die je moeilijk slecht kunt vinden, maar ook zeker geen hoogvlieger is.
Nochtans bevat het al heel wat potentieel. De productie zit goed, de zanger heeft een fijn stemgeluid en weet hij ook goed te gebruiken. Maar zowel vocaal als instrumentaal wordt er nog te weinig meegedaan. Niettemin verdient dit 'Loom' toch een mooie 3,5*.