Little Caesar - Influence (1992)

Label: Geffen

1. Stand Up (4:11)
  2. You're Mine (3:12)
  3. Turn My World Around (3:47)
  4. Rum ANd Coke (3:29)
  5. Ballad of Johnny (5:23)
  6. Ain't Got It (4:50)
  7. Slow Ride (5:31)
  8. Pray for Me (3:47)
  9. Ridin' On (4:18)
  10. Piece of the Action (4:33)
Lekkere goede rock.
Redelijk album.

avatar van vielip
Ik vind 'm persoonlijk net zo sterk als het debuut!

avatar van jailhouserocker1
Geweldig (hard)rock album. Swingt als de welbekende tiet. Dikke aanrader voor iedereen die van lekkere ruige bluesy hardrock houdt. Heerlijke zang van Ron Young, die o.a. ook de zanger was van de Manic Eden cd van onze eigen Adje Vandenberg. Check it out!!

avatar van vielip
Ben het helemaal met bovenstaande berichten eens! Prima blues(hard)rock album dat minstens even goed is als het alom bekende en geprezen debuut. Toch blijken veel muziekfanaten dit album niet of nauwelijks te kennen. Vaak krijg je te horen; hebben ze nog een album gemaakt dan? Of iets in die trand. Ja dus! En een goeie ook!

avatar van viking1
Zeer sterk album van deze blues/rock, bikers/rock getinte band.
Toen ie uitkwam gelijk gekocht en best veel gedraaid.
Heb alleen dit album van hun zal me nog eens aan hun debuut wagen.
Goeie zanger lekkere rouwe stem.

avatar van vielip
Zijn sinds een tijdje weer bezig met optreden en hebben ook al 1 album uitgebracht (Redemption) dat zeer de moeite waard is! Kan moeiteloos mee met deze en het debuut. Binnenkort verschijnt trouwens weer een nieuw album als ik me niet vergis.

avatar van viking1
Thanks vielip.
Wist niet dat ze nog(of weer) bestonden,dacht dat ze gestopt waren.
Zal me er binnen kort es weer in verdiepen.
Vond en vind dit een heerlijk rouw album ben benieuwd.

avatar van jailhouserocker1
Het nieuwe album is al verschenen, maar voorlopig lijkt het nog niet in europa verkrijgbaar. Je kunt het al wel via de website kopen.