Ol' Dirty Bastard - The Definitive Ol' Dirty Bastard Story (2005)

Label: Rhino

1. Brooklyn Zoo (3:48)
  2. Shimmy Shimmy Ya (2:42)
  3. Got Your Money (4:00)

met Kelis

4. Recognize (4:14)

met Chris Rock

5. Proteck Ya Neck II the Zoo (4:01)

met Lord Buddah Monk, Prodigal Sunn, Zoo Keeper, Murdoc, Killer Priest, 12 O'Clock, Shorty Shit Stain en 60 Second Assassin

6. Rollin' Wit You (3:53)
  7. Cold Blooded (3:36)
  8. Nigga Please (2:49)
  9. Good Morning Heartache (4:21)

met Lil' Mo

10. All in Together Now (4:43)
  11. I Can't Wait (4:00)
  12. Brooklyn Zoo [Clean LP Version] (3:50)
  13. Give It to Ya Raw (4:04)
  14. Raw Hide (4:03)

met Method Man en Raekwon

15. Fantasy [Remix] (4:50)

met Mariah Carey

16. Ghetto Superstar (That Is What You Are) (4:17)

met Pras en Mya

Snowman
Een Greatest-Hits van Ol Dirty waar gekozen is om alleen solo tracks te gebruiken. Geen Wu Tang Clan tracks. Er staan 5 nummers van zijn debuut Return To The 36 Chambers: The Dirty Version op, 7 van z'n 2de album Nigga Please. 4 niet op een Ol Dirty staande cd. Ik vind dat er te weinig van Return To The 36 Chambers: The Dirty Version op staat. Maar ze hebben gelukkig wel de beste nummers van de 2 cd's genomen. Alles ook lekker geproduceerd. De 4 "Ander nummers gaan ook wel.

En er zit een leuke DVD met 3 videos & 1 interview bij.

Een 4.

avatar van Kill_illuminati
Tof kende het nummer met Chris Rock nog niet!

avatar van BoordAppel
Dan moet je snel Nigga Please maar eens gaan checken.