Avril Lavigne - My World (2003)

Canada
Label: Arista

1. Fuel [Live] (3:38)
  2. Basketcase [Live] (3:04)
  3. Unwanted [Live] (4:20)
  4. Sk8er Boi [Live] (4:10)
  5. Knockin' on Heaven's Door [Live] (3:08)
  6. Why (3:59)
0,5
Ik snap niet dat iemand hier een 3.5* voor geeft Die Live-versies van Lavigne zijn het ergste wat er bestaat op muzikaal vlak.

avatar van Justinx
Aawel neej. Avril Lavigne is geweldig, zowel in studio als live on stage. Ik heb deze cd/dvd ook gekocht, en heb er nooit spijt van gehad. Heerlijk

0,5
Over smaak valt niet te discussiëren maar ik vind de covers walgelijk.

Jaloers???

J Casablancas
Op wat?

ik snap niet dat hier maar 6 nummers vermeld staan,ze zong toch haar hele eerste cd?

En dan?

Avril stond onlangs nog in de lijst van de mooiste mensen ter wereld

Echt waar? Ik vind Avril Lavigne echt de meest-standaard-uitziende artiest die ik ken, maar goed

avatar van HaWe
idd... en heb je haar wel eens zonder make-up gezien? zit ze vol met puisten (egt geeen geintje)

avatar van jowietje
HaWe schreef:

Boeiend, daar is Make-up toch voor?

avatar van HaWe
ik reageerde op de opmerkin van J Casablancas, die zei: Avril stond onlangs nog in de lijst van de mooiste mensen ter wereld

en dat vind ik niet

avatar van rusty nail
fuel: not bad for a woman zei hetfield en daar benik het mee eens

avatar van Marki_san
Avril is een mooie vrouw geworden, en daarmee uit! weet nog iemand waneer haar nieuwe CD uitkomt?

Electro_
Ze gaat zich toch op een acteercarrière storten?

avatar van brooklyn
HaWe schreef:

en dat vind ik niet

daar valt niks van te vinden, het is namelijk een feit dat ze in die lijst staat...

avatar van HaWe
Ach ja... ik zeg al niets meer haha ik dacht dat jullie wel wat slimmer waren en mij wel snapten

Als ik op internet nog eens die link naar die foto tegenkom... haha dan snappen jullie mij

Marki_san schreef:

eind dit jaar,begin volgend jaar,het zal waarschijnlijk de laatste optie worden.

avatar van wolf
Die versie van Knockin' On Heaven's Door! De slechtste versie die ik ooit al gehoord heb. Ik begrijp het dat Avril eens een deftig nummer wil zingen ipv van haar eigen muziek (die op niets trekt), maar aub Avril breng het dan niet uit.

avatar van AardbeitJ
Het gaat..Ik vind het niet het beste
Maar tis wel cOol 2,5 van mij:)

Doom!
Erg sterke cd van Avril Lavigne. Wederom. Nummers als Basket Case en Fuel zijn heerlijk. Haar stem live is ook nog niet eens zo slecht. Prima cd.

avatar van Dreamer_C
Best wel leuke cd, alleen beetje kut nummers.
Maar ff bij die rusie: omg, boeient dat ze puisten heeft, het is een zangeres geen fotomodel!

avatar van Tharatjuhhh
haha,xD Ben 't helemaal met je eens Dreamer_C Boeiend van die puisten!

avatar van Tharatjuhhh
Is 'Why''eigenlijk een cover?

avatar van Thestrals
1,0
Hij scoort nog best hoog. o_o
Oké, mij boeit het niet of je fan van dr bent of niet, ik was dat vroeger ook. Mij best dat ze cd's uitbrengt, maar ze heeft wel ballen dat ze live nummers op cd's gooit + die covers.
Sorry Avril, maar live is je stem geen nachtegaaltje.

Burzum
Tharatjuhhh schreef:
Is 'Why''eigenlijk een cover?

Nope