Bas - Last Winter (2014)

Label: Dreamville

1. New World Order (N.W.O.) (3:50)
  2. Mook in New Mexico (3:17)

met K-Quick

3. Fiji Water in My Iron (3:29)
  4. My Nigga Just Made Bail (3:36)

met J. Cole

5. Charles de Gaulle to JFK (3:09)
  6. Vacation (3:28)

met Irvin Washington

7. Building Blocks [Interlude] (1:35)
  8. Donk of the Day (4:48)
  9. Golden Goals (2:34)
  10. Nigga on the Dos Equis, the Most Interesting Man in the World (3:28)
  11. Your World (3:00)

met Mack Wilds

12. Last Winter (3:12)
  13. Lit * (4:38)

met J. Cole en K-Quick

avatar van Delars
Erg benieuwd naar zijn interscope debuut. Charles de Gaulle to JFK is alvast een fijn nummer.

avatar van DopeLemon
Zin in! Luister nog steeds naar zijn Quarter Water Raised Me Vol. II mixtape..

avatar van carero
Die heb ik toen der tijd ook mee gepakt

Ben benieuwd, aantal tracks die ik heb gehoord zijn zeker aardig (en Cole's verse op Made Bail is zwaar oké). Ik word alleen een beetje moe van telkens dezelfde flow van Bas.

avatar van DopeLemon
Lekker debuut dit! Goede producties, zoals gewoonlijk een heerlijke flow van Bas, en ook de lyrics vallen niet tegen.

Mijn favorieten tot nu toe: My nigga just made bail, Mook in new mexico, Building Blocks en Charles de Gaulle to JFK.

Begin met een 4*

Hoop trouwens dat meer mensen Bas is een kans gaan geven

avatar van Jordyp
Redelijke rapper, maar J. Cole steelt de show op Lit met zeker niet zijn beste verse ooit. Album is overigens best te doen. 3*