Vicious Rumors - Live You to Death 2 (2014)

Alternatieve titel: American Punishment

Label: SPV

1. Digital Dictator (4:21)
  2. Minute to Kill (3:38)
  3. Towns on Fire (4:28)
  4. Lady Took a Chance (6:30)
  5. Worlds and Machines (4:51)
  6. I am the Gun (6:11)
  7. Electric Punishment (7:04)
  8. You Only Live Twice (3:50)
  9. Mastermind (4:12)
  10. Don't Wait for Me (4:48)
  11. World Church (5:20)
  12. Hellraiser (5:31)
  13. Soldiers of the Night (7:30)
avatar van Kef
Kef
Prima klinkend live album van Vicious Rumors. Met toch een aantal zelfde nummers als op die van twee jaar geleden. Misschien was het wat interessanter geweest om ze te vervangen. Maar het zijn nu eenmaal wel de populairdere nummers uit hun oeuvre. Volgens de traditie ook weer een line-up wisseling. Stiekem had ik gehoopt dat de band met Brain Allen eindelijk een vaste zanger hadden sinds de in 1995 verongelukte Carl Albert. Maar deze keer mag de 22 jarige Nederlander Nick Holleman een poging wagen om niet onder te gaan aan de grillen van Geoff Trope.

avatar van vin13
VC op Dokkem met de nieuwe zanger Nick hebben positieve indruk gemaakt. Nick kan het live prima aan en is een motiverende factor voor de band. Setlist is inderdaad niet verrassend en staat in het teken van Digital Dictator.