King Crimson - ProjeKct Four (1999)

Alternatieve titel: West Coast Live

Label: Disci

1. Ghost (Part 1) 1 (9:14)
  2. Ghost (Part 1) 2 (4:08)
  3. Ghost (Part 1) 3 (5:55)
  4. Ghost (Part 1) 4 (5:06)
  5. Deception of the Thrush (7:12)
  6. Hindu Fizz (4:46)
  7. ProjeKction (5:29)
  8. Ghost (Part 2) 1 (1:40)
  9. Ghost (Part 2) 2 (2:43)
  10. Ghost (Part 2) 3 (3:53)
  11. Ghost (Part 2) 4 (1:49)
  12. Ghost (Part 2) 5 (4:57)
avatar van ricardo
Niemand die 1 van deze 4 project albums van KC kent verder? Of sommigen die wel hebben gestemd vinden ze gewoon niet genoeg de moeite waard om er een berichtje achter te laten. Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat hier nou precies opstaat. Waarschijnlijk aan de titels te zien voornamelijk bestaande uit improvistaties en met name alleen instrumentaal werk. Ik heb ook nog nooit 1 van de 4 project albums van KC in een cd shop zien liggen.

Ik heb een cd box genaamd King Crimson - The ProjeKts. Daarin bevinden zich de vier ProjeKct albums. Ik weet niet of deze cd's ook los te verkrijgen zijn. Daarnaast heb ik nog een dubbelcd van ProjeKt Two met de titel Space Groove.

Alle cd's zijn instrumentaal. Als je de cd's van King Crimson vanaf 1995 kunt waarderen dan kan je je aan deze cd's geen buil vallen. Een mooie aanvulling op het reguliere King Crimson werk