Mac Miller - Faces (2014)

Label: REMember (I)

1. Inside Outside (1:52)
  2. Here We Go (2:47)
  3. Friends (6:38)
  4. Angel Dust (3:43)
  5. Malibu (3:31)
  6. What Do You Do (3:52)

met Sir Michael Rocks

7. It Just Doesn't Matter (3:36)
  8. Therapy (4:09)
  9. Polo Jeans (3:42)

met Earl Sweatshirt

10. Happy Birthday (2:52)
  11. Wedding (4:09)
  12. Funeral (3:44)
  13. Diablo (3:18)
  14. Ave Maria (2:55)
  15. 55 (0:52)
  16. San Francisco (2:44)
  17. Colors and Shapes (5:30)
  18. Insomniak (4:06)

23. New Faces v2 (5:30)

met Earl Sweatshirt en Retch

24. Grand Finale (3:36)
avatar van Holla
Lekker tape is dit zeg! Zowel Ross als Mike Jones als Earl Sweatshirt komen gigantisch hard omdat ze op de juiste plaats gezet zijn!

FelipeGutiérrez
Was iets te lui om deze zelf op de site te plaatsen.

Dat Mac Miller dope projecten kan droppen, is natuurlijk al een tijdje geen verassing meer. Ook hierop staan weer veel goede tracks. Ook de features (Earl ) zijn allemaal van toegevoegde waarde, hoewel ik graag ScHoolboy Q en Ab-Soul wat meer had willen horen doen dan alleen maar een refreintje en wat adlibs, maar goed, dat mag de pret niet drukken. Voor mijn gevoel is dit ook zijn eerste project sinds Blue Slide Park, waarop hij zijn ''oudere'' kant ook weer deels toont. Zo deed ''Happy Birthday'' mij heel erg denken aan Mac's mixtape K.I.D.S. Een paar fillers zitten hier wel op, maar over het algemeen gewoon een mixtape die heel goed te pruimen is.

avatar van Appels123
Maar eens luisteren. Vond WMWTSO geweldig dus...

avatar van gil335
FelipeGutiƩrrez schreef:
Was iets te lui om deze zelf op de site te plaatsen.

qua geluid misschien wel maar zeker niet de tekst! hij rapt over iemand (zichzelf?) die depressief is terwijl er een verjaardag aan de gang is. niet echt iets wat je op K.I.D.S zou vinden

avatar van Feelthatmc
Hij komt wel lekker hard hoor, vind ook dat er een paar echt lekkere nummers op staan. Op dit moment vind ik vooral It just doesn't matter, Ave Maria, Rain en New Faces geweldig!

avatar van Appels123
Lekkere mixtape hoor! New Faces, Happy Birthday en What Do You Do zijn op dit moment de favorieten.

avatar van Appels123
Ik verhoog hem gewoon met nog een halfje. Er staan zeker een paar fillers op, maar naast die ik al eerder heb genoemd, zijn Here We Go, It Just Doesn't Matter, Therapy, Polo Jeans, Wedding, Uber en Insomniak ook gewoon keihard.

avatar van gil335
Mac maakt hier naar mijn mening opnieuw een fout die hij al enkele keren gemaakt heeft. Hij kan zeker topmuziek maken en heeft dit ook al enkele keren bewezen maar 'naar mijn mening' moet hij dringend leren keuzes maken.
Ik krijg de indruk dat hij gewoon muziek maakt en alles uitbrengt. Deze mixtape met maar 12 nummers, die voorzichtig geselecteerd zouden worden zou naar mijn idee stukken beter zijn gwn doordat de fillers eruit zijn. Er staan goeie nummers op maar door de 24 nummers en de tijdsduur van 1:26 ! ... kijk ik ertegen op om het album te beluisteren.

avatar van Jellemans
Here We Go is de enige track waar ik nog naar luister op deze tape, maar dan wel elke dag, voor de laatste maanden. Ik denk dat ik verslaafd ben aan die Delfonics sample. red me

help

avatar van shaadiq haynes
'Faces' bevat enkele sterke tracks, maar anderhalf uur zeer gelijkaardige beats & flow is echt te veel van het goede. Is er dan niemand van zijn management of label die zegt 'dude, QUALITY CONTROL. Gooi 10 songs weg en je hebt een echt goede plaat.'?

avatar van Delars
Nog steeds op repeat.

avatar van woutorrmusic
Na al die tijd staat deze mixtape nog steeds als een huis. Misschien minder goed uitgewerkt dan Watching Movies en ander werk, maar het geheel luistert gewoon perfect weg. Vier en een halve ster, bij dezen.

avatar van carero
Deze week ook op Spotify beschikbaar.

avatar van thomzi50
Alleen deze week?

avatar van Poles Apart
"Shit plaat. Ik noem hem dan ook 'Faeces'..." aldus een teleurgestelde Miller-fan, vlak na de release.