Marconi Union - Weightless (2012)

Alternatieve titel: Ambient Transmission Vol. 2

4. Weightless, Part 4
  5. Weightless, Part 5
  6. Weightless, Part 6

avatar van VanDeGriend
Betreft het “The ten hour version”?

avatar van matthijs
VanDeGriend schreef:
Betreft het “The ten hour version”?

Bestaat die dan? Uurtje om in slaap te komen, 8 uur slapen, uurtje wakker worden?

Die bestaat zeker. 10 uur en 8 minuten om precies te zijn

avatar van matthijs
Ken je die versie ook?
Ik luister eigenlijk nooit muziek om in slaap te komen. Weet wel dat ik in de jaren 80 bij Sade, Kitaro, Viktor Lazlo en Andreas Vollenweider de neiging had in slaap te vallen, maar dat zag ik dan meer als diskwalificatie van de muzikale kwaliteit dan als waardevolle ondersteuning bij slapeloosheid (zoals Weightless bedoeld lijkt).

avatar van VanDeGriend
Ik ken hem. Al heb ik hem nooit helemaal beluisterd. In ieder geval te vinden op Apple Music en vast ook op YouTube oid.

Ik vind Marconi Union iha behoorlijk onderhoudend. Zeker geen slaapmuziek

Sparky
Wat tof dat het album met het meest ontspannende nummer ter wereld (met hulp van neurowetenschappers gemaakt) een plekje heeft gekregen op MuMe.