Ne-Yo - In My Own Words (2006)

R&B
Label: Def Jam

1. Stay (3:52)

met Peedi Peedi

2. Let Me Get This Right (3:48)
  3. So Sick (3:29)
  4. When You're Mad (3:42)
  5. It Just Ain't Right (3:48)
  6. Mirror (3:48)
  7. Sign Me Up (3:27)
  8. I Ain't Gotta Tell You (3:17)
  9. Get Down Like That (4:06)
  10. Sexy Love (3:41)
  11. Let Go (3:49)
  12. Time (3:49)
  13. Get Down Like That [Remix] (4:57)

met Ghostface Killah

14. Girlfriend * (4:00)
  15. Lonely * (4:41)
Raekwon the chef
pepe schreef:
emotieloze muziek die op geen enkele manier weet te prikkelen...

Chriss
Lekker album vind het beter dan z'n nieuwe (Because of You red.) maar perfect is ie ook weer niet waardoor een waardering van 5* uitblijft. Die 4,5 hoorde eigenlijk een 3,5 te zijn maar door uitschieters als Time,Sexy Love,So Sick en Get Down Like That heb ik het toch maar 1 ster meer gegeven. Ik zou deze man zeker niet gaan haten als hij meer van dit soort album uitbracht..

Relax
hiphopdontstop schreef:
weinig meegemaakt?

Ohw dus als het bijvoorbeeld uit is met me meisje en ik dit ga beluisteren moet ik ineens instorten met tranen ?

avatar van melis333
haha geil snorretje

avatar van melis333
Electro_ schreef:
Is inderdaad erg lelijk, vooral ook omdat dat beelden zijn van hoogstens 10 seconden. Net als bij Check On It van Beyoncé. Zeer amateuristisch, maar worden toch wel hits.

veel minder dat 10 seconden hoor! Op school moesten we zelf een filmpje maken. Als voorbeeld gingen we kijken naar de clip Get Your Number van Mariah Carey. Ik was de gelukkige die shots mocht tellen . Hield het niet bij hoor! Sommige shots waren echt een seconde na elkaar. Ik kwam uiteindelijk op iets van 500 shots, maar de lerares had er veel meer geteld. Echt zonde, de clips van tegenwoordig zijn echt lelijk!

avatar van Reijersen
Nog steeds een album dat ik best vaak draag. Het is vele malen beter te versmaden als veel van die andere standaard R&B.

avatar van NewYorkCityLight
Sexy Love is een amazing nummer, wow.

avatar van daoneandonly
Heerlijk album, geen woord op aan te merken behalve dat 't niet zo lekker blijft hangen als t Because Of You album, vandaar die 4,5

avatar van Hendrix4live
Verschrikkelijke muziek. Hij kan wel zingen maar zijn muziek vind ik echt niet mooi.

Hendrix4live schreef:

Wat?! Ik ben Ne-Yo's grootste fan. Ik vind niet alles zonder er goed naar te luisteren goed. Maar hij heeft een hele mooie stem en goed zingen kan hij ook.