Calyx - No Turning Back (2005)

Electronic
Label: Moving Shadow

1. Illusions (5:57)
  2. Follow the Leader (6:25)

met Teebee

3. Are You Ready? [Hive & Gridlok Remix] (5:31)
  4. Dead Ringer (6:53)

met Gridlok

5. Killa [Dom & Roland Remix] (6:54)
  6. Tearing Us Apart (6:03)
  7. Thru Your Eyes (6:43)

met Ill.Skillz

8. Cyclone (5:36)

met Teebee

9. Chasing Shadows (5:36)
  10. Get Myself to You (7:32)
Dit is een van de vetste Drum & Bass albums van 2005.

Een MUST BUY voor elke DnB fan.

avatar van HaanHoen
Vind het eigelijk een beetje mager, en dat komt onder andere door de lange intro's waarmee de meeste nummers worden geplaagd. 3*

Ernstig goed album 1 van mijn favo dnb albums

avatar van JLjuju
Erg goed album, vette samples, alleen klinkt t album erg 1tonig wat ik wel jammer vind.
T beste is tot t laatste bewaard: Get Myself To You. Wat n dope track!

tuktak
4 sterren omdat het een echte dansvloerhit is/was, productioneel steengoed, maar wel vaak hetzelfde trucje. desalniettemin erg goed van calyx.

avatar van Carolaah
Deze gaat vandaag voor het eerst door/langs mijn oren..

avatar van Carolaah
Hmm.. wel leuk plaatje, maar ben er niet bepaald weg van.
Het is inderdaad zoals Tuktak zegt, steeds hetzelfde trucje.

Ik prefereer dan toch andere DnB-producers, maar dit plaatje gaat er ook wel in hoor, daar niet van..
Zit wel een lekker geluid in, alleen niet echt spectaculair wat mij betreft. Niet dat, dat hoeft, alleen ja, het pakt me niet echt.

De nummers hadden ook wel wat mooier in elkaar over mogen gaan vind ik, laat staan dat ze in elkaar over hadden mogen gaan.

3'tje om mee te beginnen