Five.Bolt.Main - Venting (2005)

Label: Rock Ridge

1. The Gift (2:50)
  2. Pathetic (4:08)
  3. Wait in Line (3:34)
  4. Broken Compass (3:53)
  5. What You Are (3:38)
  6. Slip (3:55)
  7. Breathing (3:30)
  8. Seem to Be Fine (4:10)
  9. Life of Mine (3:26)
  10. Descending (3:47)
  11. Made Like This (3:31)
  12. Bid Farewell (3:30)
Wel aardig albumpje. Cris Volz (ex-Flaw) is bij deze band begonnen nadat het platencontract van Flaw niet is verlengd.

avatar van dvdschaaf
Ik zou dit nou niet erg 'Metal' willen noemen. Al neigt Pathetic (het beste nummer) er wel naar...

avatar van Sammy
Prima album, maar ik zie niet helemaal in waarom dit een 'nieuwe' band met een 'nieuwe' naam moet zijn, omdat het werkelijk precies hetzelfde als Flaw klinkt. Ik geloof dat deze band ook weer ter ziele is en Flaw weer bij elkaar. 3.5* voor deze cd.

avatar van james_cameron
Toen zanger Chris Volz opstapte bij Flaw probeerde hij het met deze band, echter zonder veel succes. Dit is dan ook het enige wapenfeit. Qua geluid wijkt dit niet veel af van zijn vorige broodheer; dus Tool-achtige rock/metal, hier en daar ingetogen, dan weer vrij stevig. De songs zijn acceptabel maar niet bepaald opvallend, resulterend in een album dat best oké is, maar dat je zo weer bent vergeten. Hap slik weg dus.

bennerd
Pathetic was nog best leuk.