Loscil - Submers (2002)

7. Le Plongeur (7:09)
  8. Triton (6:46)
  9. Kursk (7:09)
avatar van The Scientist
Zo, kwam ik deze even mooi op mijn harde schijf tegen tijdens de grote schoonmaak...
Nog nooit eerder geluisterd, jammer genoeg, heerlijk rustig album, lekkere loops waarin continu kleine dingen veranderen. Zo moet ik electronische muziek hebben, 4,5*

avatar van Jazper
Vreemd deze plaat. Ik krijg hem niet in mn hoofd, maar als ik m dan weer draai dan besef ik ineens weer hoe mooi ie is. Elke keer weer een oja-gevoel met een glimlach. Fijn!

avatar van The Scientist
Triton op maximaal volume op de koptelefoon is echt veel te mooi.. het ultieme koptelefoon album wat mij betreft

avatar van John Doe
Heb 'm nu toevallig ook op voor het eerst en met de koptelefoon, klinkt zeker fijn. Even wachten nog op Triton en dan het volume open. *edit: heel mooi inderdaad en 4 sterren lijkt me exact een goede waardering voor dit album.