Aspects & Snowgoons - Grind Over Matter (2014)

Canada / Duitsland
Label: Goon MuSick

1. Just a Lil' Bit (2:56)
  2. What You Get Now (3:47)

met Ghostface Killah en Cody Coyote

met Hussein Fatal en Punchline

8. This Life (3:52)

met Sheek Louch en Swisha T

9. Never Die (3:12)
  10. Musick & Money (4:38)

met Hussein Fatal en Mopreme Shakur

11. Keep It Real (2:30)
  12. Ride or Die (3:47)

met Madchild en Mike P

13. Verbal Attack (2:45)
  14. No Rest for the Wicked (3:10)

met N.B.S.

15. Suceed (3:35)

met A-Mafia en Paragraph

16. Get Back (3:38)

met Billy Danze en Paragraph

17. Hunger Pains (3:49)

met Young Buck en Swisha T

avatar van René.
Ach kijk, een Snowgoons project. Daar zaten we nou net op te wachten.

avatar van ThingMan
Weer een SnowGoons project. De gastartiesten zijn denk ik interessanter dan de artiest zelf. Het nummer met Raekwon en Killah Priest klinkt leuk maar dat is het dan ook.

avatar van MJ_DA_MAN
Aspects is jammer genoeg maar een matige MC. Hopen dat de beats nog meevallen, al heb ik geen hoge verwachtigen: The Goons zijn de afgelopen paar jaar toch wel wat achteruit gegaan. Maar goed, nog steeds staan er op zo'n beetje elk album van de heren nog wel een of meerdere bangers (voornamelijk door Sicknature geproduceerde tracks). Laatste twee (bonus)tracks zijn overigens niet door Snowgoons geproduceerd.

Celph en Buck op één track btw *buig- en rofl-smiley*.

avatar van Oepsje
De eerste 5 nummers klinken met name door de gastartiesten nog best tof, maar daarna heb ik het idee alles al een keer gehoord te hebben. Geen enkele beat van snowgoons springt er nog uit en de raps van aspects zijn gewoonweg niet sterk genoeg om een nummer te dragen.

avatar van Harderwiek
Young Buck bevestigd hier nog maar eens één van de hardste MC op dit moment te zijn.

avatar van MJ_DA_MAN
En Ghostface ''bewijst'' hier dat hij wel héél erg aan het afzakken is. Er is echt níks meer over van zijn ooit zo geroemde stem en flow.

Oepsje schreef:
Hier kan ik me het grotendeels in vinden. Na het vijfde nummer nog af en toe nog een best aardige beat of gastoptreden, maar niet meer dan dat. Ook een 2,5*.