Donovan - Colours (1965)

Label: Hallmark

1. Colours (2:47)
  2. To Sing for You (2:46)
  3. Car Car (1:32)
  4. The Ballad of Geraldine (4:44)
  5. Keep on Trucking (1:48)
  6. Josie (3:27)
  7. Donna Donna (2:59)
  8. The War Drags On (3:44)
  9. Hey Gyp (Dig the Slowness) (3:10)
  10. Tangerine Puppet (1:53)
avatar van willemmusic
Hoe goed Colors is, valt te beluisteren in een uitputtende behandeling van dat lied op Van Dyke Parks' Song Cycle.

Hawkhead
Wat staat hier een vreemde hoesafbeelding, heel anders dan de gangbare hoes. Kan die op deze pagina staat nergens vinden

avatar van Ducoz
Hawkhead schreef:

Zéker. De originele Hallmark hoes heeft een jonge Donovan op de hoes met een petje. Hij kijkt naar rechts. De foto/hoes hier moet uit de late 90s of vroege 00's komen.

avatar van Poles Apart
Ducoz schreef:

Aangepast. De originele hoes is nu te zien.