Scumbucket - Batuu (1998)

Duitsland
Label: Noisolution

1. 15:20 soldering point (3:23)
  2. Bubble Pill (3:22)
  7. Vibrolux (3:46)
  8. Atomic Gun (3:49)
  9. Amparo (3:51)
  10. Blumpersquash (3:27)
  11. Practice Eye-patch (4:28)
  12. Interlude (1:06)
  13. Wimp (4:30)
Duits-Spaanse band met een betonmuur van gitaar, dreiging en dynamiek...aan het accent van de zanger moet jeje niet te veel storen...maar laat je meevoeren...

avatar van Jazper
Ja, deze wilde ik ook al eens toevoegen. Heerlijke plaat inderdaad. Maar ik dacht dat ze uit Oostenrijk kwamen. Nou ja, ik zal me wel vergissen.

avatar van ðe waan
Dit is zo'n plaat die me meteen weer terugbrengt naar de tijd dat ik hem veel draaide. Al bij de eerste tonen (lees=volkomen dicht geplamuurde gitaarmuur ) ben ik weer terug in de eerste donkere maanden van 1999. Destijds de vaste soundtrack bij mijn dagelijkse retourtjes Haaksbergen-Apeldoorn.

Hele mooie en intense plaat. Zo intens dat ik het accent niet eens hoor.

avatar van Bulgozer
Album werd me destijds aangeraden in de platenzaak en na een luisterbeurt gekocht en nooit spijt van gehad. Geweldige plaat.
Vette sound, aparte stem, goeie liedjes. Accent was me nooit opgevallen eigenlijk.

avatar van horizon
Fantastisch album. Klassieker.

Nooit meer te vergeten: mei 2001, concert in the Effenaar. meer dan 2 uur voor enkele euro's. Voor 20 man publiek. haha!