Eazy-E - Impact of a Legend (2002)

Label: Ruthless

met Cashish en Loesta

8. Still Fuckem (4:25)

met The Genie, Paperboy en Phalos Mode

eazyfan
Nou heb ik er gezet (maar geen bericht gekregen misshien iemand voor mijn).(er is ook nog DVD bij deze maar mag er niet op,niet erg natuurlijk)
maar nu effe iets over het album:Rhythm D. heeft weer prachtig werk geleverd met dit album zoals bij E's andere.
de trax die je hier hoort waren andere en niet deze van
Str8 off the streetz of muthaphukkkin compton Part2.
had Rhythm D. nog staan en heeft dus er een album van gemaakt. beste tracks vond ik toch wel Eazy 1, 2, 3 & Switchez (waar een van E's beste verzen in zit.namelijk de eerste nog veel gebruikt bij andere tracks omdat ie zo goed is).ook cool was aan dit album dat er compleet nieuwe artiesten bij zaten als Phalos Mode,Roc Slanga,Loesta,... .want de tracks bleven toch schitterend met veel leuke beats.wel jammer was dat er geen oude bekende waren als DJ Yella,MC Ren,Gangsta Dresta,BG.Knoccout,... .misschien liet Rhythm D. ze er niet op rappen ofzo of het was een geheim project.wie weet??
de andere tracks waren ook nog leuk.en hopelijk brengt Lil'Eazy snel nog Straight Off Tha Streetz of Muthaphukkkin
Compton Part2. uit want ik heb gelezen dat hij nog plannen had enzo.nouja leuk album.

Marcel²
Dit album van Eazy E stelt niets voor. Wat wel erg mooi is, is de dvd die er bij zit. Dit album is dus een tegenvaller 2*

Marcel Jongeneel schreef:
Dit album van Eazy E stelt niets voor. Dit album is dus een tegenvaller 2*

Waarom zei je dat??ik vind dit album zeer goed met lekkre tracks als Eazy 1,2,3,Switchez en No More Tears vind ik egt de 3 beste.

Relax
eazyfan schreef:

Ga nou niet op alles in Eazyfan, ik weet dat ik je op MSN heb etc maareh, je hoeft niet alles zo erg te vinden als een ander kritiek heb.
Net zoals bij MJ enzo, hij vind het gewoon minder, ik vind het ook niet zo.. 2.5

eazyfan
man wat is deze cd lekker hoe meer ik er naartoe luister
hoe beter en beter ik hem vind.

eazyfan
gewoon zalig dit.prachtige productie door Rhythm D. .
geweldige trax

deze is eigenlijk een EP maar ook deze heeft net zoals
It's On (Dr. Dre) 187um killa meer trax dan een gewone EP
dus dan voeg ik deze wel in in mijn top10 en geef ik een 4.5 anders nooit voor een EP

eazyfan schreef:
deze is eigenlijk een EP maar ook deze heeft net zoals
It's On (Dr. Dre) 187um killa meer trax dan een gewone EP

niet iedreen hoeft het goed te vinden....

hiphop4ever schreef:

niet iedreen hoeft het goed te vinden....

zeg ik tog ook niet

BB Gambini
"It's tha double platinum album" ik had deze via marktplaats gekocht en vandaag binnen gekregen. Het beste moment vind ik in de dvd dat Eazy-E Bone hun een een platinum album geeft, maar de cd is niet echt goed. Hetzelfde als Biggie's Born Again.

BB Gambini
er schijnen ook geheime stukies in de dvd te zitten kan iemand me die aub vertellen

whoaaaaaaa ik dacht van lelijke album ik zit nu te luisteren what cool dit geef ik een 4,5 lekkere tracks 100% top

eazyfan
Ik niet meer, net herluistert, Eazy 1,2,3 blijft voor mij persoonlijk een erg vette track. Switchez maar er ook best zijn. Om sommige momenten hebben ze ook gewoon oude vocals op nieuwe beats gezet. De gastartiesten voegen niet veel toe. Productie op maar 1 track echt bewonderingswaardig. 2,5* Matige EP, 2 Goede tracks, 4 mindere, en die 4 mindere wegen wel best zwaar op het niveau.

eazyfan
Nee toch, toch maar 2*. Deze EP is een zonde, E's teksten zijn wel goed maar zo slecht gemixt en gastartiesten die niet veel toevoegen.

eazyfan
Deze Cd is toch het dieptepunt voor Eazy-E, 2pac's materiaal, Biggie's materiaal word geen eer aangedaan enja zelfde hier, E's heeft hier zijn aangenaamste teksten, wel minder dan op de vorige Cd, Rhytm D besloot om met wat overgebleven E-vocals wat in elkaar te steken, had hij dat op dat moment 7 jaar geleden gedaan dan was het een topCd geweest, de onbekende gastartiesten voegen niks toe, rappen echt minder goed en op veel momentel gewoon slecht, de productie valt best goed mee maar past niet zo bij de echte EazyE-sound naar mijn mening. Ze hebben zelfs een paar oude vocals over nieuwe beats gezet... , Eazy 1,2,3 en Switches zijn nog aardige tracks maar de rest van dit album gaat van kwaad naar erger, 2 aardige tracks en 5 mindere tracks dus. Al bij al nog net 2*, de DVD die hierbij zit is wel nog erg goed maar deze Cd is ver van aanrader.

0,5
Geen idee wat deze cd moest voorstellen maar als eazy-e nog leefde had hij waarschijnlijk nog het zelfde gedaan ook! vage rappers die we waarschijnlijk nooit meer terug zullen horen worden op deze cd behoorlijk gepushed, waarom rythym-d dit heeft gedaan is echt een raadsel, waarom geen ice-cube of een vette Ren track, of bone-thugs? Ik denk dat Dr-dre niet moeilijk doet als ze hem hadden gevraagd voor een track. Waarschijnlijk zat ruthless record krap bij kast toen ze hiermee bezig waren, ellendig album en slecht. zonde voor de echte NWA luisteraar, de dvd is aardig maar alleen als je een Eazy-e Fan bent, voor de rest kun je hem beter laten liggen. Alleen voor de die-hard eazy-e fans dus.

avatar van prodi9y9
hmm k vond deze altijd wel knalle!

Zo'n legende vond ik hem niet.

Hij heeft toch het label Ruthless opgericht wat zo ongeveer leidde tot Gangsta Rap

Well I'm Eazy-E, I got bitches galore
You may have a lot of bitches but I got much more
Wit my super duper group coming out to shoot
Eazy-E, muthafukas cold knocking the boots

Dit zegt genoeg, wat een baas die Eric!

Frostyx schreef:

Well I'm Eazy-E, I got bitches galore
You may have a lot of bitches but I got much more
Wit my super duper group coming out to shoot
Eazy-E, muthafukas cold knocking the boots

Dit zegt genoeg, wat een baas die Eric!

A. Eazy schreef zelden zijn eigen teksten
B. De tekst hierboven is erg zwak

avatar van Jorge-E
Nadat NWA uiteenviel schreef Eazy steeds meer en meer zijn eigen teksten.

A. Eazy schreef zelden zijn eigen teksten
B. De tekst hierboven is erg zwak

Joh het is ook een zwakke tekst maar het is zo fout dat het goed is

Frostyx schreef:

Joh het is ook een zwakke tekst maar het is zo fout dat het goed is

Owke in die context

Frostyx
Eazy-E is zo overdreven stoer dat is gewoon vet, en zijn beats.
Hij was zooooo de man in zijn tijd!

Frostyx
Zoooooooo ik luister deze EP nu, dit is écht die shit!
Dit is de moddervokkingbom!!!!
Deze komt misschien nog in me top 10

Frostyx
Trouwens wat is er met eazyfan gebeurt? ik zie veel berichten van hem hij is de bom! waarom is hij uitgeschreven?

avatar van Jorge-E
Hij was niet echt zo'n grote fan van Eazy-E meer, en hij schaamde zich voor andere oude berichten. Zo hatte hij Run-DMC bijvoorbeeld en dat liet hij sterk blijken.
Hij heeft een nieuwe account met de naam Dardan

Wow zijn smaak is aardig verandert ik zie Jazz :O

avatar van Shelter
tering wat een foute album cover hahaha.
Overigens nooit echt een grote fan geweest van Eazy-E...