Be Your Own Pet - Be Your Own Pet (2006)

Punk / Rock
Label: XL

1. Thresher's Flail (2:07)
  2. Bunk Trunk Skunk (1:29)
  3. Bicycle Bicycle You Are My Bicycle (2:06)
  4. Wildcat (1:24)
  5. Adventure (2:32)
  6. Fuuuuuun (1:20)
  7. Stairway to Heaven (1:49)
  8. Bog (2:19)
  9. Girls on TV (2:30)
  10. We Will Vacation You Can Be My Parasol (2:03)
  11. Let's Get Sandy (Big Problem) (0:58)
  12. October First Account (2:59)
  13. Love Your Shotgun (3:00)
  14. Fill My Pill (3:27)
  15. Ouch (3:23)
Is dit hun debuut? Waar is Damn Damn Leash gebleven? Ik dacht dat dat een behoorlijke hit was van hun.

Mij iets te veel geschreeuw en weinig wol dit bandje.

Vond wat ik ervan had gehoord ook niet bijzonder boeiend inderdaad.

Wat ik er van gehoort heb vond ik best wat hebben eig.

Nu overgens te beluisteren in de luisterpaal.

avatar van oruiz
Gewoon een lekker album, niks meer maar zeker ook niks minder. Stel bijdehandte tieners uit Nashville

avatar van Tekh
precies lekkere cd geen klassieker

avatar van levenvergeten
Kan dit wel hebben eigenlijk. Hoorde ergens op een verloren moment Damn Damn Leash!, en heb toen maar besloten dit plaatje op te duikelen.

Het is één groot rechtinjebekpunksongs - festijn. Ik had gevoel dat ik net het eerste liedje had beluisterd, maar het bleek dat ik al drie nummers achter de rug had. Hoe dan ook, de refreintjes als mede de tunes zijn aanstekelijk, dus ik blijf nog even luisteren.

Baltasound
Slechte productie, gewoon op instrumenten geramd. Totaal prut.

Donny Tourette
Dan liever Coldplay Ga toch fietsen man.

Baltasound
Wat een leuke, goede, consturctiefe reply dit. Als ik nog een keer over muziek wil babbelen, weet ik bij wie ik moet aankloppen. Bedankt

Donny Tourette
Geen dank. Het moet trouwens 'constructieve' zijn, maar dat terzijde.

Baltasound
En qua taal kan ik ook nog wat van je leren

Baltasound schreef:
Slechte productie, gewoon op instrumenten geramd. Totaal prut.

!

avatar van Hanszel
Lekkerrrrrr dit. Is inderdaad niet bijzonder muzikaal hoogstaand, maar dat hoeft ook niet altijd. Als ik naar Radiohead-achtig gekunstel wil luisteren, luister ik wel naar Radiohead

Dit is gewoon leuk voor af en toe. En het is een schone deerne, maar helaas treden ze niet meer op...

avatar van ranja
Leuk concert op Lowlands, ze hadden 45 minuten gekregen wat best kort is... maar na een goede 20 minuten lag het drumstel verspreid over het podium (en misschien wel deels in de tent) en was het klaar