In the Woods... - Omnio (1997)

Noorwegen
Label: Misanthropy

1. 299 796 Km / S (14:46)
  2. I Am Your Flesh (7:07)
  3. Kairos! (3:34)
  4. Weeping Willow (11:39)
  5. Omnio? (Pre) (11:59)
  6. Omnio? (Bardo) (5:54)
  7. Omnio? (Post) (8:09)
avatar van Alicia
Ondanks de gezwollen zang bevat dit album van In The Woods prachtig gecomponeerde en mooi uitgevoerde metalmuziek. Maar die zanger is er nu eenmaal en hoewel ik daar nog wel mee zou kunnen leven, hoor ik zo nu en dan en vaker dan mij lief is, ook een zangeres en dit type zang maakt voor mij de drempel een flink stuk hoger.

Enfin, ik zal dit album vast en zeker nog een keer beluisteren bij het sfeervolle warme licht van enkele kaarsjes in de nachtelijke tuin. Negen van de tien keer komt de muziek dan beter tot zijn recht.