2Pac - Nu-Mixx Klazzics (2003)

Label: Koch

1. 2 of Amerikaz Most Wanted [Nu Mixx] (3:54)

met Crooked I

2. How Do You Want It [Nu Mixx] (5:03)

met K-Ci & JoJo

3. Hail Mary [Nu Mixx] (5:20)

met Outlawz

4. Life Goes On [Nu Mixx] (4:58)
  5. All Eyez on Me [Nu Mixx] (4:51)

met Syke

6. Heartz of Men [Nu Mixx] (4:38)
  7. Toss It Up [Nu Mixx] (4:50)

met Danny Boy, Aaron Hall en K-Ci & JoJo

8. Hit Em Up [Nu Mixx] (4:17)

met Outlawz

9. Never Had a Friend Like Me [Nu Mixx] (4:06)
  10. Ambitionz Az a Ridah [Nu Mixx] (4:22)
avatar van thomzi50
1,0
Het slechtste album dat onder 2pac's naam is uitgebracht. Alle remixes zijn slechter dan het origineel. 1*

Diesel
Tupac nummers hoor je niet te mixen.

Stelletje debielen die dit hebben uitgebracht.

slechtste album ooit.
Niet om aan te horen.

0,5
Slécht, Slécht en nog eens slecht ! Ik ben een grote fan van 2Pac, maar wat ze hier hebben gedaan met de Originals. Die gast-artiesten zijn nog helemaal 'Pac : K-Ci & JoJo, Outlawz, Danny Boy, Syke,.... Maar Waarom ze op '2 Of Amerikaz Most Wanted' de Gastlyric's hebben weggegeven aan Crooked I, daar staat mijn verstand bij stil. Snoop hoort thuis op dat album, Of tenminste DPG (Dogg Pound).

2 Of Amerikaz Most Wanted : Beat is te Slecht gewoon.
Crooked I is echter geen Rapper ! of iets in die categorie voor mij.

How Do You want it : Tamelijkste Mix op dit album. (Maar nog slecht)

Hail mary : dit is geen Makaveli zoals 2Pac het gewild zou hebben, de beats ! WTF 'Hail Mary' hoort te gaan over het naleven van 2Pac, met een trieste beat... dit is de FancyVersion van Hail mary !

Life goes on : precies een Star Wars version van de original !

All eyez on me : Slecht punt voor de productie !

Toss it up : Niet echt een Hip-Hop Beat, en de originele beat die ze er willen laten bijblijven is mislukt !

Hit 'em up : Lijkt nu meer op een Vredesluiter met die slechte afwerking en 'pianobeats'

Ambitionz az a ridah : Britney spears vergeleken met 2Pac !!!

Kortom :s slechtste 2Pac album ooit. Doet pijn om dit te zien, maar Afeni doet zéér stomme dingen ! 0,0

1,5
Crooked I is echter geen Rapper !

Crooked I is geen rapper? Crooked I is een lyrical monster man, wat lul je voor onzin..

avatar van thomzi50
1,0
Het is inderdaad een prima rapper, Lyrical Monster zou ik hem nou niet willen noemen. Eerst graag een album zien van de man.

Social_Mask
Ah deze heb ik nog orgineel liggen hier. CD zwaar beschadigd, maar ach. Ik weet nog dat ik hem een tijdje geleden had opgezet, en het echt kut vond. Denk dat het nu niet veel anders zal zijn.

1,5*, slechtste album onder Tupac's naam uitgebracht jah.

je moet inderdaad 2pac's nummers niet mixen, maar met zulke nummers is het toch briljant(H) 5,0

KSPR
Smirnoffanovich schreef:

Het gaat om de mixen,niet om de originele nummers.

dan vind ik het nog steeds gewoon goede nummers, terwijl ze gemixt zijn van de originele

avatar van Findecano
Ouch. Tijdens het draaien van dit album hoorde ik 2Pac zich gewoon omdraaien in z'n graf.
Erg erg erg slecht, en dus erg jammer.

avatar van KILLERBEE99
1,5
Heartz of Men en Hail Mary zijn nog wel een beetje leuk gedaan, de rest is gewoon diep triest.

avatar van makaveli2
Om te beginnen vind ik het geen slechte beats. Alleen ze passen in een aantal gevallen niet bij de sfeer van de tekst, zoals bij Life Goes On en Hail Mary.

Veel toegevoegde waarde heeft dit album ook niet. Leuk om eens geluisterd te hebben, vooral vanwege de remix van Heartz of Men. Heerlijke beat.