Kevin Morby - Still Life (2014)

Label: Woodsist

1. The Jester, the Tramp, & the Acrobat (4:21)
  2. The Ballad of Arlo Jones (2:46)
  3. Motors Runnin (3:21)
Ben benieuwd!

avatar van philtuper
Very nice!

avatar van Mark17
Kevin Morby heeft een schitterende plaat gemaakt. Jake Bugg zou er jaloers op worden! Prachtige verwijzing naar Lou Reed(Parade) en de vergelijking met Dylan is nooit ver weg.

avatar van Mark17
Bloodsucker! Parade! Op de koptelefoon een ongelofelijke ervaring.

Dit verdient meer aandacht mensen.

avatar van Tjeerd1975
Gaat (lees; moet) hoog eindigen in eindlijstjes. Verdient de man!

AMEN!
Hallelujah, wat een nummer!

avatar van Ducoz
De score hier verbaast mij echt, ik heb hem vandaag beluisterd en ik vond het weinig bijzonders. Zeker in vergelijking met zijn solo debuut... maar goed, meerdere luisterbeurten zullen het gaan uitwijzen..

Edit: Nu weer gedraaid en er zit toch wel een lekker sfeertje in hoor.

Luistert lekker weg, maar ook wel een deel matige nummers.
LP gekocht op zijn optreden in Charlatan Gent.

avatar van mr-mucho
23 stemmen... Dit album verdient zoveel meer aandacht. Ook bij mij was ie in de vergetelheid geraakt, maar bij het herbeluisteren schrok ik van de kwaliteit.

avatar van popstranger
Zelfde verhaal als hierboven, dit album ooit al beluisterd en nu terug opgerakeld en tot de constatatie komen dat dit toch een verdomd goed album is met een aantal enorm sterke songs. Voor liefhebbers van Steve Gunn, Kurt Vile e.d. (deze zit er ergens mooi tussen).

avatar van harm1985
Ben van achter naar voren naar Morby's albums aan het luisteren. Na het geweldige Singing Saw is dus Still Life aan de beurt.

De eerste luisterbeurt was nog niet zo overtuigend als Singing Saw maar het album heeft een goed sfeertje, dus deze gaat nog een paar keer op repeat