Statistieken
Geregistreerd: 28 juli 2008
Laatste bezoek: gisteren om 11:11 uur
Aantal stemmen: 700
Gemiddelde: 4,03
Standaardafwijking: 0,57
Aantal berichten: 5217
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 108
Aantal toevoegingen: 119
Top 10 albums
- 2. Grateful Dead - Cornell 5/8/77 (2017)
Alternatieve titel: Live at Barton Hall, Cornell University, Ithaca, NY 5/8/77 - 3. Neil Young - After the Gold Rush (1970)
- 4. Gillian Welch - Time (The Revelator) (2001)
- 5. Ryan Adams - Love Is Hell (2004)
- 6. Eefje de Visser - Nachtlicht (2016)
- 7. Jeff Buckley - Grace (1994)
- 9. The Decemberists - The Hazards of Love (2009)
- 10. Phosphorescent - Pride (2007)
Top 10 artiesten
- 1. Neil Young
- 2. Grateful Dead
- 3. Gillian Welch
- 4. Ryan Adams
- 5. Eefje de Visser
- 6. The Band
- 7. Kevin Morby
- 8. Sarah Jarosz
- 9. The Decemberists
- 10. Phosphorescent
Recente stemmen
- 3,5Sarah Jarosz - Song Up in Her Head (2009) geplaatst: 26 januari, 15:20 uur
- 4,0Sarah Jarosz - Polaroid Lovers (2024) geplaatst: 26 januari, 15:18 uur
- 3,5Ryan Adams - Sword & Stone (2024) geplaatst: 18 januari, 17:54 uur
- 3,5Sarah Jarosz - Follow Me Down (2011) geplaatst: 12 januari, 18:04 uur
- 3,5Ryan Adams - Heatwave (2024) geplaatst: 8 januari, 10:46 uur
- 5,0Neil Young & Crazy Horse - Dume (2024) geplaatst: 6 januari, 13:18 uur
- 4,0Ryan Adams - Star Sign (2024) geplaatst: 6 januari, 10:26 uur
- 4,5Eefje de Visser - Bitterzoet LIVE (2023) geplaatst: 9 december 2023, 16:30 uur
- 4,0Neil Young - Before + After (2023)
Alternatieve titel: Before and Aftergeplaatst: 8 december 2023, 14:56 uur - 4,0Israel Nash - Ozarker (2023) geplaatst: 4 november 2023, 17:47 uur