neeka - Women Wonderland (2006)

Belgiƫ
Pop / Folk
Label: Universal

1. Butterfly (4:20)
  2. Caught in the Middle (3:00)
  3. Will You Cover Me? (3:32)
  4. High and Mighty (3:35)
  5. Paris Wonderland (3:35)
  6. My Last Days as a Girl (4:09)
  7. Glow with Joy (3:53)
  8. Baby's Ways (2:50)
  9. Fall Behind (3:45)
  10. Escort (3:13)
  11. The Greatest Stuff (6:20)
avatar van swoon
1,5
Wat een verschrikkelijk slechte cd na haar vorige twee toch wel vrij goede cd's. Ze grijpt helemaal ernaast, en alles klinkt vrij duf en vals.

Meer dan 1.5* krijgt dit van mij niet.

ik vind dit een fantastische cd met een prachtig samengaan van de stemmen. Een schitterende mix van hedendaagse met klassieke instumenten (zeer orgineel en gedurfd)
Telkens ik de cd beluister ontdek ik steeds iets nieuws in de verschillende songs.
deze cd krijgt van mij een 5 !!!

avatar van Mesamedasu
Dit album heeft muzikale troeven, maar ik ben afgeknapt op het feit dat ik nooit zwanger geweest ben of kinderen gebaard heb (en biologisch bepaald nu eenmaal nooit de kans zal krijgen). Wat een ontgoocheling is want haar vorige twee albums vond ik erg mooi, zeker Candy Comfort, bij deze iedereen warm aanbevolen.