Hans de Booij - Het Beste Van (1990)

Label: CNR

1. Annabel (3:32)
  2. Drie Dingen (3:09)
  3. Alle Vrouwen (3:33)
  4. Kinderen aan de Macht (3:52)
  5. Drie Kamers (4:32)
  6. Vermoeden van Vrijheid (4:04)
  7. Een Vrouw Zoals Jij (3:20)
  8. Iedereen het Zijne (3:30)
  9. Ik Logeer bij Mezelf (4:08)
  10. Thuis Ben (3:38)
  11. Vrolijke Violen (4:31)
  12. De Vreemdeling (3:25)
  13. M. (4:25)
  14. De Mannen (4:15)
  15. Meisje met Fluit (3:33)
  16. Sammy (1:53)
  17. De Kathedraal (4:28)
  18. Ogen (3:18)
avatar van freddze
Anders dan deze blijkbaar. Maar wel allebei uitgebracht door CNR in 1990.

avatar van Twinpeaks
Leuke verzamelaar van de Booij. De hits zijn aardig maar juist de wat mindere successen zijn voor mij de prijsbeesten . Lekker voor af en toe als het verlangen naar de jaren 80 weer eens opbloeit . 3 en halve ster.

Gaat Hans de Booij op persoonlijk vlak al jaren niet zo voor de wind. Jammer, want een alleszins sympathiek mens.
Dus beste mensen; niet slechts streamen en deze man middels royalties steunen door zijn albums te kopen.

avatar van gaucho
Voor de hand liggende opmerking: als ik het goed heb, heeft hij onlangs kosteloos een huis aangeboden gekregen, dus zó slecht vergaat het hem momenteel nou ook weer niet. Wat niet wil zeggen dat ik het hem niet gun, want het lijkt me een sympathieke vent, wiens leven naast pieken ook diepe dalen heeft gekend.

Dat gezegd hebbende lijkt streamen momenteel nagenoeg de enige optie, aangezien zijn werk nauwelijks nog in fysieke vorm te krijgen is.

EDIT: oh, dat valt gelukkig nog mee. Misschien voeg ik de daad bij het woord wat betreft die verzamelaar, want afgezien van twee vinylsingles (Annabel en Thuis ben) bezit ik niets van zijn werk.