Jagged Edge - Jagged Little Thrill (2001)

R&B
Label: So So Def

1. The Saga Continues (0:45)
  2. Where the Party At (3:53)

met Nelly

3. Goodbye (4:33)
  4. Cut Somethin' (3:41)

met Ludacris

5. Girl It's Over (4:29)
  6. Can We Be Tight (4:18)
  7. I Got It (3:04)

met Trina

8. Best Man (4:13)
  9. Without You (3:34)
  10. Driving Me to Drink (3:23)
  11. This Goes Out (3:31)

met Big Duke en Joe Blak

12. Respect (4:44)
  13. Head of Household (4:42)
  14. Remedy (5:13)
  15. Let's Get Married [Reception Remix] * (3:53)

met Kanye West

16. Let's Get Married [Remarqable Remix] * (4:10)

met Reverend Run

17. Promise [Cool JD Remix] * (4:32)

met Loon

Echt een super album! Helemaal grijs gedraaid! Staan erg mooie nummers op vooral goodbye, Girls it's over (3x raden in welke fase ik zat) erg goed albums de vorige albums zijn ook zeker de moeite waard, maar je moet de nummers er wel een beetje uitpikken! Ze hebben ook een paar mooie niet uitgebrachten nummers! (hope ur happy) erg mooi

avatar van Reijersen
De bekende single Where the Party At staat hier op. Best aardig album, maar wel heel erg standaard R&B. Luister liever naar hun titelloze album.

avatar van kemm
1,5
Als de beste tracks op het album de bonustracks zijn, heb je een probleem. Zeker als het dan gaat over remixes van eerder uitgebrachte nummers.