Wouter - Rock On (2005)

Belgiƫ
Label: White (I)

1. One Little Slip (3:02)
  2. Walking in Memphis (3:43)
  3. Come a Little Closer (3:36)
  4. In the Arms (3:38)
  5. Couple Days Off (3:51)
  6. Predictable (3:29)
  7. Miss Sweden (3:26)
  8. Hole Hearted (3:26)

met Laura D

9. Soulfeed (3:26)
  10. Freefall (3:45)
  11. On and On (3:09)
  12. Rollercoaster Ride (3:24)
  13. I Believe in You (3:55)
avatar van swoon
Ook weer zo'n jongen die van Idool is voortgekomen. Nou, ik moet zeggen dat hij het niet zo slecht doet als ik had verwacht. Freefall vind ik nog best wel leuk.

Wouter Rock gewoon on!

nicolas
nee kap er gewoon mee, om onze nu al verklote muziekmaatschappij niet nog verder de afgrond in te boren.

0,5
Wouter is een belachelijke kerel.
Zijn ego staat mij niet aan en ook zijn onoriginele verkrachting van 'Walking in Memphis' niet.
Wéér zo'n gast die denkt dat hij 'the next best thing' is...
't Is maar triestig.

tamadrums schreef:
Wouter is een belachelijke kerel.
Wéér zo'n gast die denkt dat hij 'the next best thing' is...
't Is maar triestig.

Ik vind juist het tegenovergestelde van Wouter:
Hij blaast absoluut niet hoog van de toren, is zéker niet arrogant of zo, en denkt zeker niet van zichzelf dat hij 'hét' is... integendeel, hij blijft stevig met zijn voeten op de grond en relativeert alles heel goed! Er zijn andere idooltjes die dat veel minder goed kunnen dan hij, dat relativeren.
En zingen... dat is iets dat Wouter enorm goed kan!

OK, de trage versie van 'Walking in Memphis' was mooier dan de nieuwe versie (vind ik ook) maar het liedje heeft het toch maar schitterend gedaan in de charts!

Ik vind het hele album 'rock on' erg leuk, maar vooral 'come a little closer', 'in the arms', 'I believe' en 'rollercoaster ride' vind ik supergoed! Live gezongen bovendien, die laatste twee liedjes.

Rock on, Wouter!

avatar van Gajarigon
Is Wouter zo geen Cobain-freakje?

Heey

Ik weet helemaal niet wat sommigen tegen Wouter hebben maar over hem kan je echt geen kwaad woord zeggen. Hij is echt een hele lieve jongen die altijd tijd maakt voor zijn fans.
Zijn album is trouwens supergoed. Dit is echt hoe we Wouter kennen, zowel met gevoelige als met rock nummers.

Wouter, ROCK ON
YOU'RE THE BEST FOREVER

Wouter is zeker niet zo op z'n ego gesteld als sommigen van jullie hier kennelijk denken hoor. Wouter is een hele lieve jongen en voor zen fans een echt schatje en dat weet ik dus uit eigen ervaring! oke de normale versie van walking in memphis is misschien mooier maar wees dan toch blij dat hij het niet volledig gekopieerd heeft eh! en trouwens wouter heeft andere nummers ook hoor die niet gecoverd zijn! Wie heeft er het themalied van Chicken little en het big brother lied mogen inzingen? dat vergeten jullie er dan wel bij te vermelden eh. Ik kan iedereen die eigenlijk niets over wouter afweet verzekeren dat wouter een erg beloftevol zanger is die heeeeeeeeeeeeeeel veel genres aankan en trouwens wat is er mis met idool? toevallig komen nathalia, wim soutaer, Danzel, Hadise, ... daaruit voort eh!

voila dat was mijn mening en ik blijf nog altijd ne supergrote wouterfan! ie is en blijft ne schat EN ne goeie zanger!

avatar van Toon1
Is dit een invasie van de Wouter-fans? Hebben jullie afgesproken om vandaag allemaal jullie te registreren op MuMe en dit album 5* te geven en dit zangertje te komen verdedigen? Gezellig.

melissaken schreef:

MuMe gaat nog altijd over muziek en niet over hoe lief een jongen is.

melissaken schreef:

Moeten we al blij zijn dat het nummer niet helemaal gekopieerd is? Dan is het al ver gekomen met de muziekindustrie.

melissaken schreef:
en trouwens wouter heeft andere nummers ook hoor die niet gecoverd zijn!

Dat zou er nog aan ontbreken!

melissaken schreef:

Big Brother Chicken Little Dit geeft toch al het lage niveau aan van dit zangertje?

melissaken schreef:
toevallig komen nathalia, wim soutaer, Danzel, Hadise, ... daaruit voort eh!

Nu heb je perfect aangegeven waarom we Idool niets vinden.

Mojo Pin
Ik ken van de Belgische versie eigenlijk alleen die kerel met zijn lange haar, die 'Lithium' van Nirvana deed.

Toon1 schreef:

MuMe gaat nog altijd over muziek en niet over hoe lief een jongen is.

Dat zou er nog aan ontbreken!

Nu heb je perfect aangegeven waarom we Idool niets vinden.

Tja, Wouter heeft nu eenmaal fans, Toon. Maar je hoeft je niet te verdedigen omdat jij geen fan bent hoor. Begrijp ik volkomen, geen probleem. Maar mogen zijn fans ook even hun mening zeggen? Dank u.

Ja, musicmeter gaat nog altijd over muziek, en niet over hoe lief hij wel is. Waarom heeft men het hier dan over zijn ego?

Over de muziek: hij kan idd veel genres aan. Trage nummers, rock, blues, funky muziek, country... het staat allemaal op die CD. Toch knap, als je weet dat veel zangers zich aan één genre houden. Wouter doet dat nauwelijks of niet.

Big Brother en Chicken Little zijn blijkbaar te laag voor jouw hoge niveau van muzieksmaak... Wouter zelf vindt dat helemaal niet laag, die was trots dat zijn liedjes daarvoor werden uitgekozen. Wie het kleine niet eert... enz.

Natalia, Wim Soutaer, Danzel, Hadise... zijn ook allemaal te laag voor jou? Daarom zijn ze zo populair zeker?
Idool heeft zéér goede zangers/zangeressen voortgebracht. En volgens mij is Wouter daar eentje van. Hij krijgt alleen nog niet altijd het respect dat hij verdient...

Mojo Pin schreef:

Peter Evrard! Die heeft nu trouwens een SCHITTERENDE single uit: coward!

Mojo Pin
Hij deed mee aan Eurovision 2006 las ik??!

avatar van swoon
girltalk schreef:

Peter Evrard! Die heeft nu trouwens een SCHITTERENDE single uit: coward!

Schitterend? Het slechtste nummer van het jaar misschien. Wat een verschrikkelijk nummer. Hij doet net alsof het zo'n ingetogen nummer is, recht van zijn hart, maar hij heeft het niet eens zelf geschreven. Wat een faker, toch.

nicoot
How the heck kan zoiets in godsnaam 4,19 gemiddeld halen? Haal alle idoolfans van deze site en je behoudt 1,5* zeker?

chrismusic
OMG 6 kloons gemaakt om hier 5 sterren voor te geven