tamadrums
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 9 april 2006
Laatste bezoek: 2 januari 2009, 12:23 uur
Aantal stemmen: 344
Gemiddelde: 3,07
Standaardafwijking: 1,00
Aantal berichten: 72
Top 10 albums
- 2. Tool - Lateralus (2001)
- 3. Kyuss - Blues for the Red Sun (1992)
- 4. Rush - 2112 (1976)
- 7. Alice in Chains - Dirt (1992)
- 8. Slayer - Reign in Blood (1986)
Recente stemmen
- 3,5Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience & Grace (2007) geplaatst: 2 januari 2009, 12:18 uur, stem was: 3,0
- 3,0Feist - The Reminder (2007) geplaatst: 2 januari 2009, 12:13 uur
- 4,0Boys Noize - Oi Oi Oi (2007) geplaatst: 2 januari 2009, 12:12 uur
- 4,0Kitsuné Maison Compilation 5 (2008) geplaatst: 2 januari 2009, 12:09 uur
- 3,5Soulwax - Most of the Remixes... (2007)
Alternatieve titel: Most of the Remixes We've Made for Other People Over the Years Except for the One for Einstürzende Neubauten Because We Lost It and a Few We Didn't Think Sounded Good Enough or Just Didn't Fit in Length-wise, but Including Some That Are Hard to Find...geplaatst: 2 januari 2009, 11:42 uur - 4,0Digitalism - Kitsuné Tabloid (2008)
Alternatieve titel: Compiled & Mixed by Digitalismgeplaatst: 2 januari 2009, 11:41 uur - 3,5Justice - † (2007)
Alternatieve titel: Crossgeplaatst: 2 januari 2009, 11:40 uur - 4,5Digitalism - Idealism (2007) geplaatst: 2 januari 2009, 11:39 uur
- 2,5Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not (2006) geplaatst: 30 oktober 2007, 01:01 uur
- 3,5At the Drive-In - Relationship of Command (2000) geplaatst: 30 oktober 2007, 00:56 uur