Roo Panes - Little Giant (2014)

Folk
Label: CRC

1. Know Me Well (4:24)
  2. Indigo Home (4:52)
  3. Little Giant (4:52)
  4. Deeper Than Shallow (4:51)
  5. Once (6:58)
  6. Tiger Striped Sky (4:01)
  7. Home from Home (3:01)
  8. Different Child (3:30)
  9. Sing for the Wind (4:45)
  10. Hands (4:42)
  11. How Long (3:09)
  12. Ran Before the Storm (6:39)
avatar van Broem
In het overvolle folk genre (wat een releases telt dat genre zeg) is dit album van Roo Panes er eentje die er positief uitspringt. Niet veel meer dan een man en zijn gitaar (en zo nu en dan wat extra begeleiding) Met zijn mooie warme stem en erg lekkere ingetogen liedjes overtuigt hij mij. Een heerlijk luister album wat de aandacht goed weet vast te houden. Groeipotentie.

Wat is Ran Before the Storm toch een mooi nummer. Cello als begeleiding doet het bij mij altijd goed, dus typisch een artiest waar ik enorm mee uit de voeten kan.