PRhyme - PRhyme (2014)

1. PRhyme (3:54)
  2. Dat Sound Good (3:31)

met Ab-Soul en Mac Miller

3. U Looz (1:34)
  4. You Should Know (4:34)

met Dwele

5. Courtesy (3:30)
  6. Wishin' (4:19)

met Common

7. To Me, to You (5:11)

met Jay Electronica

8. Underground Kings (4:14)

met ScHoolboy Q en Killer Mike

9. Microphone Preem (4:00)

met Slaughterhouse

10. Golden Era * (4:16)

met Joey Bada$$

11. Wishin' II * (5:48)

met Black Thought

12. Highs and Lows * (4:37)

met MF DOOM en Phonte

13. Mode II * (7:07)

met Logic

avatar van Yestsida
Heerlijk projectje van Royce en Premo.

Royce klinkt hongerig op elke track. Zijn raps zijn van een uitstekend niveau en ook de teksten zijn meestal tof en soms ook grappig. Teksten zoals "Only time a woman made a man a millionaire was when that man was a former billionaire, how trill is that?" en "Before she dropped on two knees and then blew me like an opportunity" brengen altijd een glimlach op m'n gezicht. De chemie tussen beide heren vind ik ook geweldig leuk op U Looz.
Zoals we wel kunnen verwachten van DJ Premier zijn de producties ook dik in orde!

Geen enkele gastartiest valt tegen, ze brengen allen iets bij. ScHoolboy Q komt met de beste gastbijdrage imo. Ook ontzettend tof om Slaughterhouse nogmaals te horen op een Premo beat.

M'n favoriete "solo" album van Royce da 5'9" tot nu toe.