Everclear - So Much for the Afterglow (1997)

Rock / Punk
Label: Capitol

1. So Much for the Afterglow (3:53)
  2. Everything to Everyone (3:20)
  3. Ataraxia (0:34)
  4. Normal Like You (3:13)
  5. I Will Buy You a New Life (3:58)
  6. Father of Mine (3:51)
  7. One Hit Wonder (3:28)
  8. El Distorto de Melodica [Instrumental] (3:07)
  9. Amphetamine (3:35)
  10. White Men in Black Suits (3:32)
  11. Sunflowers (3:47)
  12. Why I Don't Believe in God (4:17)
  13. Like a Californian King (8:08)
avatar van Eddie
Wat een dijk van een plaat, ik wist niet dat ze nog meer platen hadden (ik kende alleen sparkle and fade). Via Mum kwam ik de rest van ze tegen, deze plaat gaat verder waar Sparkle... ophield. Lekkere rock 'n roll met er persoonlijke teksten, heerlijk.
Wat heeft die zanger een geweldige stem overigens. Hun muziek doet mee een beetje denken aan Social Distortion.

avatar van Zwart
Na meesterwerk no.1 (Sparkle and Fade) weer een cd die van het begin tot het einde boeit. Ik heb deze cd bij de release gekocht en een dikke 10 jaar later luister ik deze nog geregeld. Zelfs de hidden track is geweldig. Helaas werden de cd's van Everclear erna iets minder maar zeker nog de moeite waard.

avatar van Eddie
Lang niet gehoord, vandaag weer eens opgezet.Het blijft een heerlijke plaat, hij heeft iets puurs wat ik op latere platen een beetje mis.