Mystery Skulls - Forever (2014)

geen stemmen

7. Magic (4:29)

met Nile Rodgers en Brandy

8. Number 1 (3:43)

met Nile Rodgers en Brandy

9. When I'm with You (3:53)
  10. Body High (3:21)
  11. Every Note (5:08)
Ozric Spacefolk
Zwaar aangezette baslijnen, ouderwetse discodrums, zang met effecten, ouderwetse synthlicks.

Dit is 80's aandoende discosynthpop wat doet denken aan Daft Punk. Het werkt superaanstekelijk en is erg professioneel in elkaar gezet.

Er is ook hulp van Nile Rodgers en soulzangeres Brandy, om het allemaal wat meer spice te geven.

Ozric Spacefolk
Deze plaat zou nog wel eens hoog in mijn eindlijst kunnen eindigen.

Bedenk hoe Daft Punk zou kliken met Justin Timberlake of D'Angelo op zang. Zware en smerige synth/discopop met R&B/soul zang. Zo lekker als deze plaat klinkt, hoor ik ze sinds de hoogtijdagen van Jamiroquai niet meer.

Ik hoop dat deze plaat door de mainstream wordt opgepikt en dat iedereen kan dansen en seksen op deze heerlijke, smerige plaat.