Loscil - Stases (2006)

1. Cotom (7:24)
  2. Nautical 2 (4:32)
  3. Sous Marin (3:52)
  4. Biced (8:04)
  5. Still upon the Ocean Floor (3:51)
  6. Subaquatic (3:18)
  11. Faint Liquid (4:19)
  12. Stratus (9:11)
7 BERICHTEN
avatar van eviljoke
Is er eigenlijk een officiele release uit, of enkel via mp3?
In ieder geval, ik ben momenteel in een ambient drone periode en ik word volledig gehypnotiseerd door dit album.
Zeer mooi en ik ga eens het werk van Loscil op Kranky moeten checken.
Eveneens een aanrader is Koda met Movements. Waar loscil de donkere sfeer oproept, brengt koda weer lente in huis.
een 4

Sietse
Dit is een mp3 release met verschillende outtakes van verschillende albums die oa. bij Kranky zijn uitgekomen.

Mooie release, maar zeker niet het sterkste materiaal van Loscil...aanrader is Submers.

avatar van pulpjannis
Geweldig dit. Zo rustgevend en hypnotiserend.
Meer kan ik er niet over zeggen.

tuktak
zeker heel erg fijn dit. echt donker vind ik de sfeer niet eens, al is het ook niet echt zomersvrolijk natuurlijk. het is meer diep en een uiting van een bepaald innerlijk gevoel. maar welk gevoel dat helemaal exact is, dat kan ik nog niet goed omschrijven en heb ik ook nog iet helemaal helder. misschien in de toekomst dat dat kwartje valt.

avatar van kappottevic
1,5
saai saai saai.
plume is een stuk gevarierder en daarmee leuker!
deze cd lijkt alleen maar uit het intro te bestaan, waarbij de tracks uitsluitend in lengte varieren

avatar van orbit

kappottevic schreef:
saai saai saai.
plume is een stuk gevarierder en daarmee leuker!

Dat is de bedoeling van de meeste ambient ben ik bang

avatar van Monsieur'

Dit is zeker niet de beste van Loscil, deze is niet zo spannend als Submers.