PAUW - PAUW (2014)

2. Abyss (6:05)
  3. Punch Drunk (3:15)
  4. A Siren (12:34)
DjFrankie (moderator)
Veel belovende EP van dit psychedelische drietal.

avatar van Don Cappuccino
De volledige EP staat nu op de Luisterpaal van 3voor12, echt een gaaf debuut.

Don Cappuccino schreef:
De volledige EP staat nu op de Luisterpaal van 3voor12, echt een gaaf debuut.

Moet je live meemaken Don, super en dat uit Nederland

avatar van Don Cappuccino
Ik heb vaak de neiging om deze EP aan te zetten op de Luisterpaal, een zeer goed teken. Vergelijken doe ik niet, maar deze EP geeft me hetzelfde geweldige gevoel als toen DeWolff zijn eerste EP uitbracht, die heb ik helemaal kapot gedraaid. Prachtige jaren '60 psychedelica met bij vlagen een vleug shoegaze met tracks die constant spannend blijven. Een geweldig debuut, ik hoop deze band inderdaad snel live te zien, een van de betere nieuwkomers op muziekgebied van de laatste tijd.

avatar van rkdev
Zojuist 3x achter elkaar gedraaid op de luisterpaal. Heerlijke EP vol met psychedelische '60 pop met mooie vocalen en aanstekelijke melodieën. De rif van 'Shambhala' trekt je meteen de EP in en die laat je niet meer los. Geweldig debuut.

avatar van Matthijs72
top-EP, Abyss en Shambhala zijn zeer fijn. Ze komen op Dauwpop hoor ik net en dat is heel goed nieuws.

Ook in Meerlo in Mei, I Am in

DjFrankie schreef:
Veel belovende EP van dit psychedelische drietal.

Kwartet inmiddels

avatar van jurado
Over niet al te lange tijd komt de nieuwe plaat en die wordt zelfs nog beter dan dit schijfje ..kan ik je alvast verklappen.
Zal mij niets verbazen als zij daar internationaal mee gaan doorbreken.

avatar van BoyOnHeavenHill
Lekker stevig, mooi vol geluid. Ik luister dit tegelijk met het "echte" album, en eigenlijk bevalt dit me veel beter...