Periphery - Juggernaut: Omega (2015)

Label: Century Media

1. Reprise (1:25)
  2. The Bad Thing (5:54)
  3. Priestess (5:04)
  4. Graveless (3:56)
  5. Hell Below (3:43)
  6. Omega (11:44)
  7. Stranger Things (7:35)
avatar van james_cameron
Dit andere deel van het tweeluik kent minder songs, maar klokt uiteindelijk ook rond de veertig minuten. Het geluid is hier iets progressiever en meer avontuurlijk dan op Alpha, al ligt het verschil in details. Mijn voorkeur gaat uit naar Alpha, daar is het songmateriaal iets sterker, maar ook dit album is zeer de moeite waard. Een ijzersterke produktie en sfeervol uitgevoerd allemaal.

avatar van The_CrY
Prima tweede deel van het album. Tevens het zwaardere deel. En het chaotischere. Alpha is inderdaad net iets sterker, maar het titelnummer van dit album is van ongekend niveau.