The Horrorist - Manic Panic (2003)

Electronic
Label: Things to Come

1. Can You Hear the Sound (3:55)
  2. Something for You (2:57)
  3. We Are All Live (3:37)
  4. Run for Your Life (4:30)
  5. Soul of Emptiness (2:55)
  6. Flesh Is the Fever (6:22)
  7. It Goes Like This (6:02)
  8. Mission Extacy (7:26)
  9. Wet & Shiny (5:42)
  10. Hard Step Future Force (3:54)
  11. The Virus (4:34)
  12. Blood Wings Soar (3:16)
  13. One Night in NYC (4:14)
  14. Into the Moonbeam (1:53)
  15. Into the Moonbeam [Arena Mix] (3:49)
  16. Power Is Force (3:03)
  17. Fire in the Sky (3:37)
avatar van tovenaar
Flesh Is The Fever, Mission Extacy, Wet & Shiny, Hard Step Future Force, One Night In NYC e.a., zijn allemaal zulke geniale nummers! Heerlijk die Horrorist .

I am wet and I am shiny... owwwww... owwww .

Waar is deze te koop dan? Niet gezien deze. Overigens is Horrorist wel geniaal ja..._o_

Trouwens Tovenaar, wat vindt je van Macabre? Ik heb nog een album liggen die nog niet op de site staat, 3-dubbel cd, errug goed. Misschien 1 om toe te voegen?

Paranoid Archives Deze bedoel ik.

avatar van tovenaar
Dr. Macabre is eveneens geniaal (op z'n tijd). Paranoid Archives ken ik ja, mooi verzamelwerkje, voeg maar toe .

Ben er nog niet zo'n ster in, in dat toevoegen eerlijk gezegd, maar zal het eens proberen. Moet je alle tracks met de hand typen dan bijv.?

avatar van tovenaar
Je mag eventueel ook sateprikkers gebruiken om je toetsen in te drukken, maar het is sterk aan te raden om het toch met je vingers te doen.

Juweeltje!

Deze heb ik nog nooit gezien, maar ziet er erg goed uit. The Horrorist is een geniale producer, vooral The Virus vind ik echt geweldig. Jammer dat Dark Germany er niet op staat, dit vind ik zijn beste track aller tijden (volgens mij heeft ie die samen met Acardipane gemaakt).

jieuwst
duister en origineel

avatar van T.O.
Ben er nog niet helemaal uit of "One Night in NYC" een overdreven poging is om controversieel te doen of juist een grote grap, maar een leuk nummer is het wel

avatar van Bacon
Flesh is the fever, man man man wat is dat een heerlijk nummer.

avatar van RogerV
Ik kende One night in NYC al Jaren en vond het een gave plaat met dat duistere verhaaltje op een heerlijk droge manier verteld. Maar eigenlijk verzuimd nog meer van deze producer op te zoeken. Dacht altijd dat het een eenmalige gimmick is. Maar daar zat ik goed naast.

Die Chessler blijkt een even duister als creatief brein te hebben. Een album dat harde, duistere dance afwisselt met zwarte humor. Daarbij trekt hij zich niets aan van welk genre het nou is of wat dj's willen horen.

Een goed medicijn als je een dag truttige muziek hebt moeten aanhoren.