The Beau Brummels - Bradley's Barn (1968)

Label: Warner Bros.

1. Turn Around (3:03)
  2. An Added Attraction (Come and See Me) (3:03)
  3. Deep Water (2:32)
  4. Long Walking Down to Misery (3:14)
  5. Little Bird (2:40)
  6. Cherokee Girl (3:36)
  7. I'm a Sleeper (3:19)
  8. The Loneliest Man in Town (1:52)
  9. Love Can Fall a Long Way Down (4:15)
  10. Jessica (2:21)
  11. Bless You California (2:16)
avatar van Stijn_Slayer
Meer gericht op country dan op de voorganger. Daardoor iets minder interessant, maar nog steeds absoluut de moeite waard.

avatar van nlkink
Een werkelijk schitterend album. Letterlijk in een schuur opgenomen, nl. de als studio ingerichte schuur van Owen Bradley. De begeleidingsgroep bestond uitmuzikanten die later bekend werden als Barefoot Jerry. Een van die weinige albums waarvan ik wenste bij de opnames ervan te zijn geweest. Al was het maar 10 minuten.

avatar van Joshua68
Al tijdje op m'n verlanglijstje maar moeilijk te vinden en prijzig. Er is nu gelukkig een nieuwe release waarop deze plus voorganger Triangle op een CD is uitgebracht. Morgen maar eens tot aanschaf over gaan..