The Beau Brummels - Bradley's Barn (1968)

Label: Warner Bros.

1. Turn Around (3:03)
  2. An Added Attraction (Come and See Me) (3:03)
  3. Deep Water (2:32)
  4. Long Walking Down to Misery (3:14)
  5. Little Bird (2:40)
  6. Cherokee Girl (3:36)
  7. I'm a Sleeper (3:19)
  8. The Loneliest Man in Town (1:52)
  9. Love Can Fall a Long Way Down (4:15)
  10. Jessica (2:21)
  11. Bless You California (2:16)
Stijn_Slayer
Meer gericht op country dan op de voorganger. Daardoor iets minder interessant, maar nog steeds absoluut de moeite waard.

avatar van nlkink
Een werkelijk schitterend album. Letterlijk in een schuur opgenomen, nl. de als studio ingerichte schuur van Owen Bradley. De begeleidingsgroep bestond uitmuzikanten die later bekend werden als Barefoot Jerry. Een van die weinige albums waarvan ik wenste bij de opnames ervan te zijn geweest. Al was het maar 10 minuten.

avatar van Joshua68
Al tijdje op m'n verlanglijstje maar moeilijk te vinden en prijzig. Er is nu gelukkig een nieuwe release waarop deze plus voorganger Triangle op een CD is uitgebracht. Morgen maar eens tot aanschaf over gaan..

avatar van jorro
Pop / Rock zo staat het album hier te boek. Ik zou eerder denken Country / Rock en dat is jammer want voor country hoef je mij niet wakker te maken. Ik kan me echter wel voorstellen dat liefhebbers dit een erg mooi album vinden. Deep Water ken ik, maar ik weet even niet meer van wie. Misschien wel deze versie.
78 in de 100 Greatest Albums of 1968 en momenteel 124e in de Best Ever Album chart 1968.