Ash - Nu-Clear Sounds (1998)

Label: Infectious

6. Folk Song (4:54)
  7. Numbskull (3:09)
  8. Burn Out (4:02)
  9. Aphrodite (4:17)
  10. Fortune Teller (3:22)
  11. I'm Gonna Fall (5:15)
  12. Taken Out * (2:51)
avatar van starbright boy
Lelijke tegenvaller dit. Ash doet geforceerd ruig.

avatar van rzasa
starbright boy schreef:

Lelijke tegenvaller dit. Ash doet geforceerd ruig.

Hun nieuwe album beloofd ook weinig goeds....

avatar van Zachary Glass
Maar "folk song" staat er op

avatar van Tekh
ja deze is zeker de minste van alle ash cd's

avatar van Eddie
Deze is juist supervet, hij is wat ruiger en harder dan de ander platen, maar ik heb hem altijd erg vet gevonden, Ik zou zo echt geen missers weten van deze plaat.

Ash
Voor mij Ash's beste album. Het begint met het 'ruige' Projects en eindigt met het wonderschone I'm Gonna Fall. Dit album bevat ruige rocksongs als: Numbskull, Fortune Teller en zowel prachtige ballads: Folk Song, I'm Gonna Fall en Aprodite.

avatar van Obscure Thing
Heel goed album, anders dan 1977 daar moest ik eerst aan wennen. maar uiteindelijk ben ik overtuigd door de combinatie van harde nummers en goede ballads.

Burn out heeft een van mooiste gitaren ooit.