Big Punisher - Bronx Legends Never Die (2015)

Label: Deranged

1. Inspiration (Intro)
  2. Beware
  3. Lyrically Fit (The Bigger They R)

met Cormega, Easy Mo Bee, Shaquille O'Neal en Chris Rivers

4. Symphony 2000

met KRS-One, Marley Marl, Kool G Rap en Truck Turner

5. Respect (Skit)
  6. You Ain't a Killa
  7. Whatcha Gonna Do
  8. Midwest Respect (Skit)
  9. Dream Shatterer
  10. True Emcee
  11. From the X *
bennerd
Symphony 2000 is een banger van jewelste. Wanneer zijn die verses opgenomen? Iedere mc is in topvorm!

avatar van Slowgaze
Ik denk in 2000.

Oh, god

avatar van Slowgaze
Je mag ook gewoon Maarten zeggen.

avatar van René.
Die smiley werkt hier niet. Ga ik ook constant mee de mist in.

René. schreef:
Die smiley werkt hier niet. Ga ik ook constant mee de mist in.

Dat wist ik niet. Bedankt

avatar van René.
bennerd schreef:

Dat wist ik niet. Bedankt
Geen probleem. >:O

avatar van Rhythm & Poetry
Normaal gesproken zou ik nu een betoog houden over een koe en dat hij uitgemolken is, maar ik vind dit werk wel respectvol in elkaar steken. Af en toe wat mensen uit "het wereldje" die over de geweldige Big Pun spreken, dat hadden ze weg mogen laten. Vind ik onnodig konten gelik. Maar de nummers zelf zijn gewoon hartstikke hard. En dat maakt dit project toch tot een sterk album.

avatar van Silky & Smooth
Ik vreesde licht voor dit post mortem album, maar zodra ik hoorde dat Domingo de touwtjes in handen zou hebben was ik alweer wat opgelucht. Nog meer opgelucht ben ik na het luisteren van dit album. Big Pun is in zijn waarde gelaten, de beats zijn prima en zelfs de skits met 'konten gelik' vind ik niet storend. Een geslaagd project, waarbij ik het gevoel heb dat Pun afgelopen jaar nog in de studio stond. Zo hoort een postuum album te zijn in mijn ogen.

avatar van Dead_Presidents
Lyrically Fit (The Bigger They R) en Symphony 2000 ?