Lil' Wayne - Sorry 4 the Wait 2 (2015)

Label: Young Money

1. CoCo (4:04)
  2. Sh!t (4:18)
  3. Trap House (4:20)
  4. Selsun Blue (3:36)
  5. Used To (4:23)

met Drake

6. No Type (4:01)
  7. Fingers Hurting (4:14)
  8. Hot Nigga (3:17)
  9. HollyWeezy (5:00)
  10. Drunk in Love (4:54)

met Christina Milian

11. You Guessed It (4:03)
  12. Try Me (3:35)

met Mack Maine

13. Preach (3:01)

met 2 Chainz

14. Alphabet (5:30)
  15. No Haters (3:43)
  16. Admit It (4:03)

met SnL

17. Dreams & Nightmares (3:50)
bennerd
Yes! Eindelijk. Hopelijk is dit niet zo'n gedrocht als deel 1.

avatar van catdog
Nou... Veel zal het niet worden met een Drunk in Love versie hierop.

bennerd
En de eerste helft van de plaat valt ook alweer hard tegen. Wisselvallige jongen.

HoofdHoofd
De baas van je label dissen.
Wat een ziekhoofd!
Dope mixtape, luistert lekker weg, soms net-niet, soms ronduit slecht, maar de rest is gewoon dope.

avatar van Delars
Jwz gewoon een 5 tog ait

avatar van René.
Delars en ik nemen de user HoofdHoofd absoluut niet serieus met zijn ongeloofwaardige stemgedrag.

avatar van Slowgaze
Zit die jongen niet zo te pesten. Straks schrijft hij zich ook weer direct uit en ik wil gewoon mensen op deze site die woorden bedenken als 'ziekhoofd'. HoofdHoofd, wat vind je van Biggie?

avatar van Johnny Marr
Kijk naar nummertje 15 jongens...

avatar van MDRAIJER
bennerd schreef:
Yes! Eindelijk. Hopelijk is dit niet zo'n gedrocht als deel 1.

Gedrocht als deel 1?
Ik vind Sorry 4 The Wait samen met No Ceilings en Da Drought 3 toch echt bij zijn topmixtapes horen.
Helaas kan niet iedereen het waarderen, meningen verschillen.

avatar van MDRAIJER
Slowgaze schreef:

Dikhoofd, gok ik.

avatar van Silky & Smooth
1,5
Ik sla de mixtapes van Lil' Wayne over. Eigenlijk alles van hem buiten Tha Carter-serie om vind ik niet zo cool meer. Deze tape bevestigd dit gevoel nogmaals. Voorheen was Wayne erg sterk op zijn mixtapes, misschien wel sterker dan op zijn albums. Sorry 4 the Wait 2 is bij wijlen lachwekkend slecht en dodelijk saai. Hij lijkt elke gedachte op papier te zetten, daar een beat onder te zetten en hoppa.. weer een nummer! Volgens mij deed hij dit zijn hele leven al, maar ik vind het niet zo boeiend meer. Daarbij rapt hij op het grootste deel van deze tape ook nog eens zo jankerig. En dan ook nog eens met dat neppe Jamaicaanse accent; eerder was dat accent nog grappig, maar nu gooit hij het net zo makkelijk over zijn nummers als autotune.

Ik twijfelde of het slecht nieuws was dat Lil' Wayne en Ca$h Money uit elkaar gaan, maar als hij deze kant op gaat vrees ik het ergste...

bennerd
Ik blijf nog wat hopen. Maar anders heeft hij nog gigantisch veel goede muziek uitgebracht waar ik nog even op kan teren (en waar ik nog veel in te ontdekken heb), zo ongeveer tussen en rond de tweede en derde Carter.

avatar van Silky & Smooth
1,5
Ja, ik zal die oude tapes ook weer eens opzoeken. Ik heb ook nog wel wat hoop, omdat Tha Carter-serie elke keer minimaal voldoende was.

avatar van Joe D
Dit is niet de goede cover. Echte is gedesigned door een Nederlander genaamd OllyCarterz.

0,5
Een halfje voor de moeite.