Mark Lanegan Band - A Thousand Miles of Midnight (2015)

Alternatieve titel: Phantom Radio Remixes

Label: Heavenly

1. Death Trip to Tulsa ('Mark Stewart's Exopolitix Demix') (3:29)
  2. I am the Wolf [Greg Dulli Remix] (4:12)
  3. The Killing Season [UNKLE Remix] (5:53)
  4. Torn Red Heart [Moby Remix] (7:08)
  5. No Bells on Sunday [Moon Gangs Remix] (6:28)
  6. Floor of the Ocean [Pye Corner Audio Remix] (7:51)
  7. Sad Lover [Mikey Young Remix] (5:21)
  8. Waltzing in Blue [ Earth Dub Mix] (3:24)
  9. Harvest Home [Magnus Remix] (4:49)
  10. The Wild People [Alastair Galbraith Remix] (3:06)
  11. Dry Iced [Thomas Barfod Remix] (8:19)
  12. Jonas Papp [Soulsavers Aural Disorientation Remix] (7:32)
  13. Seventh Day (Tom Furse Extrapolation) (8:18)
  14. Judgement Time [Alain Johannes Tempus Judicii Venit Remix] (2:47)
avatar van ToolRules
Wat een verminking zeg!!!

avatar van Musico Pinjo
Dit is één van de eerste releases van Mark Lanegan in jaren waar ik niet bijzonder naar uit zie. Kan me niet voorstellen dat dit album op wat voor manier dan ook iets toevoegt aan de discografie. Maar misschien vergis ik me, heb het nog niet beluisterd. Wel kan ik zeggen dat ik geen remix-album ken dat mij blij heeft gemaakt.

avatar van crosskip
Er staan toch wel een paar interessante namen tussen, ben hier toch wel benieuwd naar.

avatar van CWTAB
1,0
Gewoonweg een flop, Mark zn stem mag zich wel lenen voor dit soort muziek, z'n nummers NIET, een draak van een plaat (die extra 20 minuten die dit langer duurt dan phantom radio met z'n 55 min) een marteling om dit uit te zitten.

Greg Dulli's versie is de enige track die beluisterbaar is.