Millencolin - True Brew (2015)

Zweden
Punk
Label: Epitaph

1. Egocentric Man (2:34)
  2. Chameleon (2:57)
  3. Autopilot Mode (1:59)
  4. Bring Me Home (2:27)
  5. Sense & Sensibility (2:37)
  6. True Brew (3:22)
  7. Perfection Is Boring (2:59)
  8. Wall of Doubt (2:45)
  9. Something I Would Die For (2:50)
  10. Silent Suicide (1:19)
  11. Man of 1000 Tics (2:52)
  12. Mr. Fake Believe (2:36)
  13. Believe in John (3:20)
avatar van lowieke
Sterke single, Sense and Sensibility.

avatar van dielinquent
idd, terugkeer naar sound pennybridge. Ben benieuwd of ze op het hele album het gaspedaal weer hebben ingetrapt. Moet wel zeggen dat door de jaren heen het stemgeluid van Nikola me wat is gaan tegenstaan. Maar ik laat me graag verrassen, net als door de andere comebackplaat, die van Good Riddance

Als album kan deze plaat me echt goed bekoren. Natuurlijk haalt het niet het niveau Pennybridge, maar qua sound wel gelijkend en iets volwassener. De albums Home From Home en Kingwood hadden goede losse nummers, maar ik vind True Brew een beter geheel als album. Mijn favorieten zijn Egocentric Man, Bring Me Home (tevens single) en Wall Of Doubt, hoewel de single Sense & Sensiblity ook niet verkeerd klinkt. Al met al een tour down memory lane naar de tijd van Pennybridge. Goed geslaagd, 4*

avatar van berwt
Paar héle sterke nummers. Ik denk aan egocentric man, chameleon, bring me home, het titelnummer en Mr fake believe.