Vessels - Dilate (2015)

4. As You Are (4:12)
  5. Attica (6:40)
  6. On Monos (6:45)
  7. Glass Lake (6:21)
  8. On Your Own Ten Toes (7:21)
  9. Beautiful You Me (5:26)
Is dit rock ? Dit mag wel onder de noemer dance / electronic staan denk ik.

avatar van Cygnus
Dreamdiary schreef:
Is dit rock ? Dit mag wel onder de noemer dance / electronic staan denk ik.

Inderdaad, met rock heeft dit weinig te maken. Ik heb een correctie ingediend.

avatar van tbeest
Was vroeger rock. Moest ook even nakijken, is dit wel dezelfde band...

avatar van heavy
heerlijk album

Misterfool
Bijzonder sfeervolle en gedetaileerde dancealbum. Leuke ontdekking.

ohmusica
Nooit te laat om dit te ontdekken. Het lijkt soms rock op een danceritme, met uitgesponnen klanken in smaakvol pakkend synths

avatar van orbit
Superfijn plaatje! Beetje zelfde genre als bv Clark of rival consoles of andere acts die het dancepaadje anders belopen. Maar met de juiste vibe en energie dit! Ik kan helemaal verdrinken in een attica bijvoorbeeld, maar dan ook zeker de track erna, on monos, is weer geweldig qua overgang! Vette plaat, musthave

avatar van Poles Apart
Toevallig vandaag op een verjaardagsfeestje Tom Evans ontmoet en gesproken, vriendelijke gast, kende de band eigenlijk alleen van naam. We spraken ook kort effe over de band Hookworms, waarmee 'ie bevriend is. Ga deze plaat eens beluisteren.