Beyond Twilight - Section X (2005)

Denemarken
Label: Massacre

1. Be Careful It's My Head Too (1:04)
  2. The Path of Darkness (6:36)
  3. Shadow Self (6:52)
  4. Sleeping Beauty (7:24)
  5. The Dark Side (4:08)
  6. Portrait F in Dark Waters (2:36)
  7. Ecstasy Arise (7:01)
  8. Section X (9:07)
avatar van sander.h
Muzikaal bij tijd en wijle erg sterk, maar niet zo overtuigend als zijn voorganger. De nieuwe zanger is erg okee maar haalt het niet bij Jorn Lande.

avatar van notsub
Ik vind dit alleen bij vlagen leuk. De band heeft wel klasse in huis, maar de nummers blijven niet hangen. Vooral de zanger doet zijn best te laten horen wat hij in huis heeft en eist zo een hoofdrol op. Ik vind de beste man een beetje te geforceerd overkomen. Muzikaal is het zeker in orde, maar zonder echt op te vallen.

avatar van Edwynn
Qua sfeer sluit de plaat naadloos aan op het debuut. Maar het debuut kent toch veel sterkere momenten. En ten op zichte van Lande's vocalen op het debuut zou iedere zanger teleurstellen.
Toch klinkt deze meneer al met al niet verkeerd.

avatar van sinkthepink
notsub schreef:

Als je hem hier al geforceerd vind moet je Outworld eens luisteren, dat is helemaal "over the top" hahaha......maar op de een of andere manier vind ik die helemaal super.