The Proclaimers - Let's Hear It for the Dogs (2015)

Label: Cooking Vinyl

1. You Built Me Up (2:25)
  2. Be with Me (2:52)
  3. In My Home (3:19)
  4. Tuesday Afternoon (3:10)
  5. Then Again (2:07)
  6. What School? (3:14)
  7. If I'm Still Around (3:23)
  8. The Other Side (2:26)
  9. Forever Young (2:54)
  10. Ten Tiny Fingers (3:08)
  11. Through Him (2:51)
  12. Rainbows & Happy Regrets (3:26)
  13. Moral Compass (2:50)
avatar van vigil
Potver, dit is een leuk album zeg van de bebrilde mannen uit Schotland. Eigenlijk een beetje een verrassing. Het oudere werk ken ik (en heb ik) natuurlijk wel en dat is over het algemeen prima maar de band kakte wel een beetje in zo in de loop der jaren. Maar ze zijn terug met een lekker energiek album.

Ook eindelijk eens met een goeie hoes want die twee koppen van hun is ook niet het leukste om naar te kijken

avatar van Poeha
Na jouw bericht hier gelezen te hebben, Sander, moet ik hier toch ook maar eens achteraan.
Ik ben nu bij hun doorbraaksingle Letter From America in het "1988 topic" en wilde wel eens zien of ze nog bezig waren.