Gazpacho - Night of the Demon (2015)

Label: Kscope

1. Tick Tock Part I (9:27)
  2. Tick Tock Part II (8:05)
  3. Vulture (5:45)
  4. I've Been Walking Part 1 (9:46)
  5. The Wizard of Altai Mountains (4:23)
  6. I've Been Walking Part 2 (12:31)
  7. Splendid Isolation (8:11)
  8. Upside Down (10:17)
  9. Massive Illusion (10:58)
avatar van Broem
Dat lijkt een aardige setlist. Opgenomen tijdens een concert op de Boerderij in NL. Ben benieuwd. Staat op de aanschaflijst die toch al zooooo lang is.

avatar van Henri-S
Ik zal dit zeker eens gaan beluisteren als het uit is.

avatar van hogweed
Dit ziet er inderaad veelbelovend uit. De band is momenteel bezig met een nieuw album getiteld Molok, dat dit najaar moet verschijnen. Op 30 en 31 oktober speelt Gazpacho in resp. Uden en Zoetermeer; ik hoop de 31e aanwezig te zijn.

avatar van sp00kjj
hogweed schreef:
Met het geweldige iamthemorning als voorprogramma! Kijk zelf ook erg uit naar de dvd, was een magistraal concert.

avatar van vigil
Ow dat kan wel een interesante avond worden met die 2 bands, even in de agenda zetten (Zoetermeer dan).

of ik deze ga kopen weet ik niet, ik heb die andere 2 live albums al en op de dvd zit ik verder niet echt te wachten. Dus ik weet eigenlijk het anwoord al

avatar van Brunniepoo
Dat concert was echt goed dus ben erg benieuwd naar dit album (neem dan wel aan dat de dvd het volledige concert bevat).

avatar van vigil
Brunniepoo schreef:
neem dan wel aan dat de dvd het volledige concert bevat.

De dvd heeft 14 tracks
Kscope - burningshed.com

avatar van chevy93
Ik zit dus duidelijk wel op die DVD te wachten. Die in Loreley was aardig, maar voegt weinig toe en die in Londen heb ik nooit voor een schappelijke prijs kunnen vinden.

Verder is dit gewoon een ijzersterke setlist!

avatar van strebge
Aan de setlist zal het zeker niet liggen idd.
Wat mij betreft staan de 3 beste Gazapcho nummers op deze plaat:
1 - Upside Down
2 - Massive Illusion
3. - Tick Tock Part II

avatar van Mindscapes
Kan toch ook wel het rijtje bijtreden van albums met extreem lange duur... In navolging van Transatlantic's Whirld Tour, Spock's Beard's X en wellicht nog een paar Ik kan me eigenlijk zelfs niet herinneren of ik 'm al besteld heb bij mijn Consouling Store'tje in Gent. Ach ik heb Loreley en London ook al, maar deze kan er wel bij.

avatar van chevy93
Mindscapes schreef:
Kan toch ook wel het rijtje bijtreden van albums met extreem lange duur... In navolging van [...] Spock's Beard's X
Die van Klaus Schulze duurt nog langer hoor!

Klaus Schulze - X (1978)

avatar van Mindscapes
chevy93 schreef:
Die van Klaus Schulze duurt nog langer hoor!

Klaus Schulze - X (1978)

Ha klopt maar ik had het over de hoeveelheid muziek op één schijfje. Kan sowieso maar maximum 80 minuten op The Flower Kings' Unfold The Future en Flower Power kunnen er dan ook wat van...

avatar van Broem
Werkelijk (wederom) een subliem live album van deze band. Sterke voorkeur voor de setlist van de dvd. Mooie rip van getrokken zodat ik m overal kan luisteren. Top

avatar van meneer
Echt, die opening van 'Tick Tock Part I' is zo fenomenaal goed dat ik het gevoel heb dat ik rechtstreeks in een demonenverhaal zit welke ik eerste rang beleef. Spooky and Victorian Hammer Horror/Penny Dreadfull as hell... Ik had graag bij dit concert geweest, alleen al vanwege de opening.