Amber Run - 5AM (2015)

Label: RCA

1. I Found (4:33)
  2. M.F. (Interlude) (0:51)
  3. Spark (3:49)
  4. Hurricane (3:06)
  5. Noah (3:54)
  6. Pilot (3:28)
  7. C.F. (Interlude) (1:53)
  8. 5AM (4:17)
  9. Just My Soul Responding (3:58)
  10. Good Morning (4:10)
  11. Shiver (4:35)
  12. See You Soon (4:57)
  13. Don't Wanna Fight * (2:43)
  14. Where Do We Go from Here * (3:19)
  15. Little Ghost * (4:26)
  16. Heaven * (3:27)
  17. Kites * (4:25)
avatar van bas2204
Weinig aandacht voor dit album, had ik eigenlijk niet zo verwacht. Een verzameling zeer aardige pop/alternative nummers als je het mij vraagt

avatar van Shelter
Kwam deze via last.fm op het spoor dat aangaf dat het Saybia achtig is (1 van mijn favoriete bands).
Aan de ene kant eens; dromerig, een zanger met ietwat hoge stem en rustig gitaarwerk.
Aan de andere kant oneens: veel minder melancholisch, minder emotie en meer naar pop dan rock.
Maar zeker wel een band die ik meer en meer ga luisteren, heb wat tracks van hen klaar staan die op repeat gaan. Dit album zit er ook bij, voor nu vind ik het latere werk wat beter maar dit is zeker 3.5 waard en wellicht hoger na verloop van tijd.