Orgel Vreten - Komrad (2015)

Rock / Electronic

8. Laika (5:47)
  9. Kosmonaut (4:22)
  10. Hippocamp (6:00)
avatar van AstroStart
Album staat al op Google Play Music (en dus waarschijnlijk ook op Spotify)

avatar van JelmerHolwerda
Zonet live naar ze geweest in de Oosterpoort. Was weer een ongelofelijk feest van weleer. Wat kunnen die boys spelen en wat waren de 'gasten' ook weer super tof. Ik hou er van.

Dit album is ook een lekkere plaat. Mag van mij soms wel iets meer rocken nog maar toch wel heerlijke Hammond hoor. 4*

avatar van IntoMusic
Via Spotify net een eerste luisterbeurt achter de rug en het eerste dat bij mij opkomt: netjes, binnen de lijntjes. Ik had meer vuurwerk verwacht. Misschien niet terecht en was mijn verwachting wel te veel gebaseerd op hun live optredens en tv performances.
Het is absoluut niet slecht en soms zelfs sferisch te noemen (zoals de albumsluiter). Maar toch een beetje teleurstellend gevoel.