Peter Frampton - Frampton Comes Alive II (1995)

Label: EMI

1. Introduction by Jerry Pompili (1:14)
  2. Day in the Sun (4:53)
  3. Lying (5:05)
  4. For Now (6:10)
  5. Most of All (5:52)
  6. You (5:49)
  7. Waiting for Your Love (7:29)
  8. I'm in You (4:25)
  9. Talk to Me (3:49)
  10. Hang on to a Dream (3:13)
  11. Can't Take That Away (10:21)
  12. More Ways Than One (5:30)

met Jamie Oldaker

13. Almost Said Goodbye (4:50)
  14. Off the Hook (3:44)
  15. Show Me the Way * (5:55)
  16. Baby I Love Your Way * (6:36)
  17. Lines on My Face * (7:36)
  18. Do You Feel Like We Do * (19:28)
totale tijdsduur: 1:12:24 (1:51:59)
Het langverwachte vervolg op deel I. Leuke live-plaat, maar toch minder sterk dan de succesvolle voorganger.

beaster1256
veel zwakker dan de eerste die zelfs redelijk goed was

EVANSHEWSON
Herhalingsoefening, niets meer of minder.

avatar van devel-hunt
In de hoop comes alive te evenaren komt hij bijna 20 jaar later met comes alive 2. Voegt niets toe, zelfs de line up is bijna hetzelfde.

Stijn_Slayer
Bedoel je de line up, of de tracklist devel-hunt?

De tracklist die hier staat klopt van geen kanten, en is gewoon die van de originele uitgave. De toevoeger en de crew hebben zitten slapen dus.

Op allmusic en amazon zie ik namelijk deze tracklist:

allmusic ((( Frampton Comes Alive II > Overview )))

avatar van Hans Brouwer
Stijn_Slayer schreef:
Op allmusic en amazon zie ik namelijk deze tracklist
Stijn, je zou haast gaan denken dat al die berichtgevers bij "Frampton Comes Alive II (1995)" die je voorgingen, zomaar wat hebben geplaatst zonder ook maar een noot van dit album te hebben beluisterd .

Stijn_Slayer
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar het komt inderdaad over alsof line-up bedoeld is als tracklist, en herhalingsoefening slaat in ieder geval ook nergens op in de letterlijke zin.

In dat geval kan die 2* wel weg...

Maargoed, ik weet het niet zeker, daarom vraag ik het even na.

avatar van The Wep
De tracklist zoals hier vermeld is van Frampton Comes Alive I en dus niet van II.
Er staat geen één nummer van I op II dus..........II is totaal anders !
Moet nog verder luisteren voor een goede beoordeling, wordt vervolgd

avatar van bikkel2
Heel aardig vervolg op Frampton Comes Alive uit 1976 . Ik zag 'm ten tijde van deze release in Paradiso Amsterdam en ik heb er van genoten .
Nu vind ik de originele Comes Alive een aardig livedocument , maar vind lang niet alles even sterk . Dat is hier ook het geval , maar de geluidskwaliteit en het spelpeil ligt hier wat hoger . Strakker en Frampton die beter en scherper is gaan spelen .

Ozric Spacefolk
hahahaha..... al 7 jaar lang reageren mensen op deze plaat, terwijl de verkeerde info erbij staat.

Hebben mensen deze plaat wel al gehoord?

Dit is de tracklist:

12. More Ways Than One
13. Almost Said Goodbye
14. Off The Hook

avatar van Dibbel
. Dit is inderdaad nog steeds die van 1976. Deze heb ik trouwens helaas niet.

Ozric Spacefolk
Ik stuur wel even een correctie in.

Dit zijn alleen songs van 1980-1990, toch een sterke periode, alleen Lying en More Ways Than One bewegen mij al om deze aan te schaffen.

Ik ga er maar eens achteraan.