Do - Follow Me (2006)

Label: BMG

1. Sending Me Roses (3:07)
  2. Beautiful Thing (4:05)
  3. We Could (4:24)
  4. Follow Me (4:24)
  5. Under a Spell (3:52)
  6. I Will (4:29)
  7. Take It Like a Man (4:26)
  8. Ordinary People (5:01)
  9. Love Me (4:44)
  10. When Everything Is Gone (4:17)
  11. Tune into Me (3:29)
  12. I Still Believe in You (5:47)
Cool, eindelijk op de site, iemand enig idee wanneer die uit komt? in de winkel en op internet?

avatar van jowietje
Moet je even kijken bij freerecordshop.nl daar stond die al op.

Lijkt me trouwens wel weer een leuk album Do is gewoon leuk én lekker

en ze kan in ieder geval echt goed en hoog zingen

ze staat alleen een beetje raar op deze foto, ze lijkt wel een geest

Mojo Pin
Zal wel niks zijn deze CD. Beetje simpele Sky Radio-achtige muziek denk ik.

teutoon
Mojo Pin schreef:
Zal wel niks zijn deze CD.

Beetje problematisch met Do. Fantastische stem, maar die muziek.

avatar van jowietje
Beautiful thing vind ik in iedergeval heel erg leuk Is dit album al uit?

Jerra
Preview van dit album kan je luisteren op haar officlele site Beautiful thing live gehoord bij jenssen
Echt een top nummer. Verassend ik vond dr nooit echt goed, maar met dit album ben ik echt overtuigd hoe goed ze kan zingen. LEkker een beetje soul,funk,latin achtig. Goede songwriters ook gebruikt, een nederlands album met een amerikaans tintje.

19 juni 2006 komt hij officiëel uit!

Hoe kan deze met een 1 beoordeeld worden?
Album is nog geeneens uit! En is volgens mij ook niet gelekt!
Alleen voor de hoes is een 4 al op zijn plek, dus vast een vrouwenhater/ster die deze voorbarige beoordeling geplaatst heeft, slaat nergens op.

Inderdaad sebas... waarom word er zo laag gestemd terwijl de CD nog niet eens uit is? Alles wat ik van deze CD gehoord heb klinkt juist onwijs goed...! Veel affwisselender dan haar eerste album... en nog steeds die fantastische stem!! nu al 3.5* voor mij en dat gaat zeker hoger worden als ik de hele cd gehoord heb!

avatar van jowietje
Inderdaad, kunnen die stemmen verwijderd worden?

nieuwe clip Beautiful Thing net gezien, erg MOOI inderdaad, zo is zij ook, nog het zelfde maar zo gegroeid en een prachtige stem, kan haast niet wachten om de rest te horen !!

avatar van jowietje
Wow, dit album klinkt echt goed Je kan een preview luisteren op haar site: http://www.domusic.nl/headlines.php?ID=28
Dit album wil ik dus Woensdag als ik ben geslaagd

WOW, klinkt zeker ERG goed

edejong
ben erg benieuwd naar dit album... Beautiful Thing klinkt inderdaad lekker! nu al een 3.5* waard dit album!

Even het gemiddelde wat opschroeven, om die belachelijke stemmen(zonder het album te kennen) wat te laten vervagen!

shappy1010
sebas__71 schreef:

Kun je wel bezig blijven. Sommige mensen zoeken van een bepaalde artiest alle albums op om ze vervolgens een 0.5 te geven.

avatar van jowietje
Ik heb het album in me bezit sinds vandaag
Hij is al te koop!

Lekker album
Wel te veel rustige nummers dat vind ik jammer, de nummers Sending me roses, Beautiful thing en Under a spell vind ik het leukste. Ook wle leuk dat in het boekje alle songteksten staan

Ik kom nu tot 3,5 * dat kan nog hoger/lager worden naarmate ik het album vaker heb gehoord.

edejong
ik heb het album ook al veel afwisseling.. en gelukkig wat minder rustige nummers als haar vorige album! ik kom nu tot 3.0* (na 1x luisteren) kan nog hoger/lager worden!...

shappy1010 schreef:

Ja, is zo, is net zo kinderachtig, alleen pas ik het straks wel aan na het horen van het album!

Stem verhoogd naar 4*, heerlijk album

Ga je mond spoelen

Mojo Pin schreef:
Ga je mond spoelen

Mag je dan geen mening hebben?

En dan was het nog eerder ga je handen wassen, aangezien ik niet met mijn mond typ

Mojo Pin
Ach, van mij mag je een mening hebben hoor.

avatar van annepan101
Leuke cd !! Zeker lekkere nummers!!
Ik heb 'm net en ik heb 'm 3x achter elkaar geluisterd!!

avatar van Yak
Yak
Berichten over downloaden en hoesjes verwijderd.

Jordy schreef:

Niet dus, er wordt op deze site niet naar hoesjes gevraagd

Ik heb het geprobeerd, maar ik kan er echt helemaal niets aan vinden.
Meestal probeer ik dit soort cd's ook niet uit, maar zo af en toe wil je thuis eens aardig doen en meeluisteren
Beroerd is het niet, maar het pakt me voor geen meter en dat is jammer, want ik denk dat het toch echt beter kan als er iets meer ziel en zaligheid in gelegd zou worden en voor mijn gevoel gebeurt dat totaal niet.
Had eigenlijk meer verwacht van deze Do.
Het doet me denken aan Total Touch maar dan net nog even een tikkie minder.....

Ik vind het echt een supergoed album!
Maar ik kan nergens op internet de songteksten ervan vinden.. Dat vind ik erg jammer, dus zou iemand a.u.b. een of meerdere songteksten erop willen zetten op songtekstsites?
Met name die van beautiful thing graag!

Kelly* schreef:
Ik vind het echt een supergoed album!
Met name die van beautiful thing graag!

Ik heb net een paar songteksten op songteksten.nl gezet (ook beautiful thing) maar het duurt altijd een paar dagen voor ze erop staan..